Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 7   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Vaappuja kuhalle

(Luettu 51303 kertaa)
Såkke
**

0
Poissa



Profiili
« : 26.02.08 - klo:08:42 »

mun mielestä merimetsot ja jesset on ihan ykkösii ja yleensä niille löytyy luottoa kuhakeikalla

sh kirre
k.s.k
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #1 : 26.02.08 - klo:17:00 »

mulla on toiminu kaikki kuoretta muistuttavat sekä räikeän keltaiset, oranssit ja muut hälyväriset vaaput, mutta parhaat kuhasaaliit olen saanut omatekemilläni vaavuilla. 8 cm. musta selkä, kuparikyljet, valko-puna täplikäs tai hopeinen maha ja kourulevy turvassa.
juqe
Vieras
« Vastaus #2 : 26.02.08 - klo:18:21 »

hyväuintinen ambulanssi
Juha
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #3 : 02.06.08 - klo:22:32 »

No Karikko? Jesse? Nilsukin toimii?
Sopuli
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #4 : 05.08.08 - klo:16:24 »

Jesse tietenkin. Jos osaisi (=olisi rahaa), niin tekisin kkuhavaaputki itse.
Riihis
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #5 : 16.08.08 - klo:01:21 »

Rapalan barra magnumit toimivat itsellä ainakin ihan ok.
kriss3
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #6 : 17.08.08 - klo:11:26 »

jesse ja rapala shad rap ahvenen ja silakan värityksellä.

Ei oo haavia -.-
atter
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #7 : 21.09.08 - klo:19:23 »

Jessen keltane, oranssivatsane toimii.Ja muutenki semmoset puikot.

AR
ollimaha
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 12.10.08 - klo:12:45 »

Cotton Cordellin Wally Diver on ehdottomasti ylivoimanen. Koittakaapa kaikki kuhastajat mennä hakemaan semmonen kaupasta, Motonet ainakin myy. Tää on maailmalla ollut suosituin kuhavaappu, ja siitä kertoo sen kielto useimmissa kuhanuistelukilpailuissa ympäri maailman.


* CC-WallyDivers.jpg (12.56 kilotavua, 405x234 - tarkasteltu 7407 kertaa.)

atter
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #9 : 26.10.08 - klo:08:06 »

Jep kova peli.Mutta kotimaisista Jesse ja Bomber toimii hyvin.
Jesse
***

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #10 : 26.10.08 - klo:09:06 »

Jesset ja Merimetsot on kyl parhait kuhan kalastuksessa.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
BlackMarlin3
Vieras
« Vastaus #11 : 28.10.08 - klo:15:03 »

husky jerkit paras must firetiger tai glown
coundown sini harmaa`?
ja kanttii kokeillamuitaki vaappui
jamppe
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #12 : 06.01.09 - klo:19:47 »

jesset ja rapalan mangumit  Hymyilee leve&#228;sti

hauki on kala
perza
**

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 09.01.09 - klo:00:27 »

Perza-vaapuilla saa ihan hyvin kuhaa.  N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;
Jos vain yhden vaapun saisin valita kuhan uisteluun niin se olisi ehdottomasti Perza-vaapun P13 Hologramikuore värissä.

 Hymyilee



* Kauden eka.jpg (53.36 kilotavua, 246x504 - tarkasteltu 6793 kertaa.)

-Perza-vaaput-
ässätommi
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #14 : 27.01.09 - klo:21:10 »

En tiedä mikä on paras, mutta hyvä kuha vaappu on Ässä uistin ja erityisesti Herkku malli. KTS. Vieheet/Ässä/Herkku.


* 01 Kuha 4kg paltamo 03.jpg (370.19 kilotavua, 1145x1740 - tarkasteltu 1084 kertaa.)
Tagit: Kuhavaappu 
Sivuja: [1] 2 3 4 5 ... 7   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines