Juu, kyl mie ton jigauksen tiedän ja tiedän myös sen, että sillä saa kaikista parhaiten kuhia.

Kokeilin sitä viime vuonna vain pari kertaa, mutta silti tuli 2 kuhaa! (Valitettavasti kummatkin olivat aika pieniä. About 700 grammasia.) Se, minkä takia kyselen juuri heittokalastukseen on se, että mun lähellä ei ole kunnon jigaus paikkoja. Vaan mökillä (Vesilahdella) on paljon. Tossa mun lähellä on Pyhäjärvi, jossa nyt väliaikasesti kalastan virvelillä ja aattelin sen takia kysyä hyviä uistimia heittokalastukseen varten. Vai käykö jigaus mukamas myös virtaavassa järvessä, jossa on erittäin paljon kiviä pohjalla?