Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Vaappuja kuhalle

(Luettu 51313 kertaa)
ässätommi
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #15 : 28.01.09 - klo:17:12 »

Tässä jonkunlainen kuva Herkuista(kouru). En onnistu lisäämään kuvaa tonne viehe sivulle jos joku osaa neuvvoa niin kertokaa ihmeessä miten se tapahtuu. Kiitos etu käteen!.


* herkut 08 011.jpg (380.42 kilotavua, 1200x1600 - tarkasteltu 797 kertaa.)
majukka
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #16 : 27.02.09 - klo:22:36 »

sininen tai ahven rapala jointed 11cm tämä ainakin itselläni toiminut
jumbo1
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #17 : 03.06.09 - klo:07:27 »

minun mielestäni Ässä ja ThunderCrank on kaikista paraimpia.            PS: tekstissä on varmaan kirjoitus virveitä..Hymyilee
Açκé
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #18 : 04.06.09 - klo:14:02 »

Bomberit ovat hyviä kuhavaappuja, vapoja vedossa yleensä 4-5, ja 2-3 on uistimena Bomberi. Hymyilee leveästi Kokeilemisen arvoisia ovat myös Rapala Glass Sahd Rap sekä Original. Hymyilee
^^(juge)^^
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #19 : 05.06.09 - klo:09:36 »

Jesset ja rapalan originaalit ja shad rapit.

Ei se kala heti syö.... sitä pitää odottaa....
Jyssi
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #20 : 10.06.09 - klo:17:24 »

merimetsot Virnistää


* merimetso.jpg (93 kilotavua, 472x433 - tarkasteltu 3178 kertaa.)

kesä, suomi iskelmä, tyyni-ilta, Kalastus ja nuotiolla tehdyt makkarat.
-"Mennään kalaan !"
_jeppe
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #21 : 29.01.10 - klo:20:55 »

Jesset parhaita kuhalle!  Iskee silmää
jounes12
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #22 : 18.04.10 - klo:18:22 »

mikä vaappu ois samee vetiseen järveen sopiva Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Epävarma

<((><.....<((><...
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #23 : 18.04.10 - klo:18:33 »

mikä vaappu ois samee vetiseen järveen sopiva Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n Ep&#228;varma
se riippuu vaapun väristä, mutta itse sanon bomber ja merimetso Hymyilee leve&#228;sti
jounes12
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #24 : 18.04.10 - klo:18:54 »

ihan sama mutta pitäis saada ;)muuta kun ruohoo!!!! Virnist&#228;&#228; Virnist&#228;&#228;
Eris
Vieras
« Vastaus #25 : 18.04.10 - klo:21:03 »

se riippuu vaapun väristä, mutta itse sanon bomber ja merimetso Hymyilee leve&#228;sti

Lisätään tuohon listaan vielä Jesse niin alkaa olemaan paketti kasassa Hymyilee vihreä-keltaista ja valkoista mielellään.
fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 18.04.10 - klo:22:17 »

Eiköhän Bombereilla, Jesseillä ja Merimetsoilla pärjää aikast pitkälle  Iskee silm&#228;&#228;

+ Perinteiset Rapalat, kuten Original ja Magnum.

Ohannoita, makuasiahan tääki taas on  Iskee silm&#228;&#228;

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #27 : 19.04.10 - klo:16:29 »

Hmm... Ehkä merimetso on hyvä, joskus kun oli pinnemmassa uinut yksilö hassutti kuhia ihan mukavasti. Sitten Rapalan Shallow Shad Rap on kans ihan tehokas. Tosin, mä oon tainnu saada 70% kaikista kuhistani Friskyllä. Tosin, sitä ei ainakaan tähän asti ole myyty suomessa. Virosta piti sekin hakea.

Dafag did I just said...
esteri123
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #28 : 28.05.10 - klo:16:10 »

Merimetsot, Jesset, Deep Tail Dancerit, Nilsut ja Bomberit on toiminut henkilökohtaisesti hyvin
Zinkki
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #29 : 29.05.10 - klo:10:49 »

Parhaita on ollut tietysti mun omat tekeleet ja niiden ohella VAV-wobbler 100 SLIM (http://www.vavvaappu.com/index.html). Onko muut käyttänyt VAVia ja miten on toiminut?
Tagit: Kuhavaappu 
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 6 7   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines