Äänestys
Kysymys: onko ärsyttävää kun siima katkeaa ja uistin jää pohjaan
kyllä
ei
joskus

Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 [28]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Uistintappiot

(Luettu 119893 kertaa)
Vastarannankiiski
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #405 : 28.06.14 - klo:20:53 »

En edes muista milloin viimeksi olen kokenut usitintappioita. Viime kesänä pohja vaati veronsa kun jigipää petti, ei suinkaan siima tai viehelukko  Huh
Niin ja Fat Rap meni hauen matkaan myöskin noin vuosi sitten, sen jälkeen ei ole tullut menetyksiä (*kop kop*)
Tappiot ovat alkaneet kääntyä voitoksi, huomasin että löytöuistinten osasto varastopakissani alkaa täyttyä. Tänäänkin löytyi jokin lippa, pari päivää sitten Salmon Hornetti koskelta. Hymyilee

Hurttarautu
Teippa
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #406 : 28.06.14 - klo:23:08 »

Tälle kessää on menny lotto ja minnowspooni ainaki, tosin nytten oon löytäny enemmän uistimia ku hukannu! Virnistää Tännään kahlasin loton koskesta ku hoksasin sen olevan joessa olevassa oksassa, ja ainakin 2 jigiä sekä yhen lusikan oon löytäny Hymyilee

Kalamies15
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #407 : 11.07.14 - klo:15:07 »

Onneksi vähään aikaan ei ole jäänyt mitään pohjaan. Aika hyvin oppinut tuntemaan nuo vakiopaikat, niin osaan kai jotenkin välttää turhat pohjakosketukset.

Kerran kalamies, aina kalamies.
koukunteroittaja
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #408 : 11.07.14 - klo:17:16 »

Toisiksi ikävin viehetappio oli, kun pirun vanha ja tunnearvoa sisältämä omaviritteinen kroko loiskahti siimanpätkä perässä liehuen veteen. Sanka meni heiton aikana kiinni. Kaikista kivuliain menetys oli, kun Tuusulanjärvellä ISO hauki puri siimat poikki 20cm perukkeesta huolimatta.
River fisher
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #409 : 17.09.14 - klo:06:56 »

pohjaan ei ole tänä vuonna jäänyt yksikään mutta silti kolme uistintappiota....
Kerran ainaki siima katkesi heitossa,yhden hauki hajotti ja yks meni siinä kun heittelin pikkuveljen setillä nii siinä sellainen halppis peruke niii nasahti keskeltä poikki. Nakkasin sen kaikki perukket menemään ja käskin ostaa uusia sillä veljelläkin katkennut samalla tavalla aiemmin mutta silloin tuntu että se oli vaan huono kpl. Huh
Diku
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #410 : 17.09.14 - klo:12:19 »

En edes muista milloin viimeksi olen kokenut usitintappioita. Viime kesänä pohja vaati veronsa kun jigipää petti, ei suinkaan siima tai viehelukko  Huh
Niin ja Fat Rap meni hauen matkaan myöskin noin vuosi sitten, sen jälkeen ei ole tullut menetyksiä (*kop kop*)
Tappiot ovat alkaneet kääntyä voitoksi, huomasin että löytöuistinten osasto varastopakissani alkaa täyttyä. Tänäänkin löytyi jokin lippa, pari päivää sitten Salmon Hornetti koskelta. Hymyilee
Itsellänikin gamakatsun jigipään koukku petti ennen siimaa ja leikaria. Sitä en ihmetellyt että siima ei pettänyt onhan se kuitenkin 0.30 kuitua, mutta se että koukku pettää ennen pientä leikaria on ehkä vähän erikoista. Sain siis jigin takaisin, mutta ilman koukkua. Oikeita menetyksiä sitten Reflex, kalajigi ja lusikka, kaikki terävien kivien takia.
Huilukauppias
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #411 : 17.09.14 - klo:12:28 »

Pari räsästä ja lippoja menny kun itelle uusissa paikoissa käynyt heitteleen  Epävarma
Tagit: Uistin Uistimet 
Sivuja: 1 ... 24 25 26 27 [28]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines