Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Avokelat vedossa?

(Luettu 5120 kertaa)
Fishu
**

0
Poissa


Profiili
« : 12.06.09 - klo:11:52 »

Soveltuuko avokeloilla vetouistelu mitenkä?
Jkkaur
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #1 : 12.06.09 - klo:16:07 »

Itselläni ei ainakaan ole ollut mitään ongelmaa. En omista muita kuin avokeloja ja vetouistelua harrastan melko usein. Hymyilee

Ei sitä aina voi saada... Muutakuin kokemusta!
Jyssi
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #2 : 12.06.09 - klo:16:25 »

joka toinen päivä tyyliin olen uistelemassa, yleensä mukanani on 2 vapaa ja molemmissa avokela, eikä mitään probleemii Hymyilee

kesä, suomi iskelmä, tyyni-ilta, Kalastus ja nuotiolla tehdyt makkarat.
-"Mennään kalaan !"
Jesse
***

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #3 : 12.06.09 - klo:19:01 »

Kyllä niillä vetään pystyy. Ite käytän vedossa haspelia, eikä mitään ongelmia.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
kalakala
Vieras
« Vastaus #4 : 26.06.09 - klo:11:54 »

Hyvin onnistuu avokelallakin
skfin
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #5 : 26.06.09 - klo:12:26 »

Kylä se avokelalla paremmin onnistuu kuin umpikelalla, avokelassa matkaa voi säätää melko vapaasti. Tietysti pelkkään uistelu-tarkoitukseen kannattaa jo harkita hyrrää, ellei sitten halua heitellä.

Älä hätäile Hymyilee | skfin @ Quakenet, Freenode, IRCnet
r3ap3r92
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #6 : 27.06.09 - klo:02:03 »

Kylä se avokelalla paremmin onnistuu kuin umpikelalla, avokelassa matkaa voi säätää melko vapaasti. Tietysti pelkkään uistelu-tarkoitukseen kannattaa jo harkita hyrrää, ellei sitten halua heitellä.
Hyvin se onnistuu umpikelallakin ei mitään heikkoo. En oikein tykkää käyttää avoa uistelussa, koska siihen ei saa kovin vahva/paksua siimaa. Tai saahan siihen mutta se menee sotkuun jos laittaa esim, 40 siiman. Mutta muuten onnistuu.
sikkeri
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #7 : 27.06.09 - klo:10:14 »

Hyvin niillä pystyy vetämään. itellä aina 3 avo kelaa pienemmille uistimelli vedossa ja sitten 4 hyrrää vähän isommille.
^^(juge)^^
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #8 : 29.06.09 - klo:21:14 »

Kyllä niillä vetään pystyy. Ite käytän vedossa haspelia, eikä mitään ongelmia.
Sama juttu mullaki Hymyilee

Ei se kala heti syö.... sitä pitää odottaa....
Eräjani
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #9 : 29.06.09 - klo:21:59 »

Viime kesänä vedin avokelalla syvääjälevyä ja nyt kelasta kuuluu rahinaa... Luulen että kela joutui liian koville syvääjälevyä vedettäessä.
skfin
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #10 : 03.07.09 - klo:17:14 »

Hyvin se onnistuu umpikelallakin ei mitään heikkoo. En oikein tykkää käyttää avoa uistelussa, koska siihen ei saa kovin vahva/paksua siimaa. Tai saahan siihen mutta se menee sotkuun jos laittaa esim, 40 siiman. Mutta muuten onnistuu.
Kokeile punossiimaa, minulla on 0.17mm punottu 18kg lujuuden omaava siima, joka on ihan riittävä.
Mäksy
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #11 : 03.07.09 - klo:23:40 »

kyllä minä ainakin aina kaytän avokelaa uistelussa normaaleilla vaapuilla ja lusikoilla eikä mitään ongelmia
jertsa
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #12 : 09.07.09 - klo:22:17 »

avokela on ihan hyvä jollet semmosia 15 kilosia tappajahaukia revi joka päivä.
jesse12
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #13 : 12.07.09 - klo:07:29 »

ite käytän avokelaa ja kalaa tulee ihan samalla tavalla kuin muillakin. mun mielestä paras kuitenkin vetoon on hyrrä koska se on aika varman tuntunen kun se iso iskee.
kalajanne
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #14 : 24.07.09 - klo:09:13 »

Ei mullakaan mitään probleemaa oo ollu vaikka uistelen aina avokeloilla koska mulla ei oo vielä hyrrää Iskee silm&#228;&#228;

EP - Tiimi.
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines