Tuo kirjoitusten "tähdittäminen" on, hmm..., hanurista.
Jokainen joka seuraa jotain palstaa aktiivisesti huomaa kyllä ketkä ovat aktiivisia kirjoittajia.
Hyvää ja oikeaa tietoa pystyy jakamaan vaikka ei olisi tähteäkään ja turhaa postaamista läpikatsotaan, tai sitä ei edes nähdä, jos kirjoittaja on tähtimerkiltään ns. aktiivinen.
Näkökantani alkaa kuitenkin olla wanhan jarrun höpinöitä ja tiedän nuoremman väen tykkäävän kaiken maailman titteleistä tai arvonimistä sekä tähdistä.
Jokseenki samaa mieltä olen siinä mielessä, että eipä noita tähtiä tule katsottua kuitenkaan niin itse en niitä kaipaa. Aika usein lueskelen KSComia kännykällä (nytkin) niin jää tuo kirjoittajan nimi ja muut tiedot aina piiloon. Katson nimen kahdesta syystä: 1. Kirjoitus on hyvä ja asiallinen 2. Kirjoitus kaipaa hoivaa ja huolenpitoa eli on jollakin tapaa aiheeseen/KSComiin sopimaton.
Sikäli noista tähdistä voisi kai luopuakin, mutta toisaalta niin kauan kun postauksia ei tule vain tähtien takia niin eipä niistä haittaakaan ole. Toistaiseksi on ollut vähän täysin sisällöttömiä postauksia. Pari "joo

" tyylistä hengentuotetta olen poistanut.
Näin moderaattorin näkökulmasta on helppo "valvottava" tämä sivusto. Kiitos siitä Kscomilaisille. Ylläpidon ukot joutuu hikoilemaan enemmän, kun ootte menny tekemään hyviä parannus ehdotuksia (kiitokset siitäkin) niin niitä ja muita uudistuksia tehdessä on puuhaa pitkäksi aikaa.