Sivuja: 1 [2] 3 4 5   Siirry alas   
  Tulostusversio  

suurin ahven vetouistelemalla

(Luettu 22133 kertaa)
nipperi
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #15 : 29.11.09 - klo:17:40 »

720g kyrmyniska nousi oulujärveltä Rapalan Original Hot Tiger vaapulla:)
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #16 : 12.12.09 - klo:21:23 »

600 grammaa nousi lohjanjärvestä tällä vaapulla: http://www.epauistin.com/kuvat/vaaput/L8.jpg  Pyörittää silmiään
Sami_93
Vieras
« Vastaus #17 : 14.05.10 - klo:00:07 »

Kuvaa ei valitettavasti ole mutta sain vetouistelemalla äimäjärvestä vuonna 2008 stormin punertavalla syvänne vaapulla 1,150kg painavan ahvenen.
Säkkimies
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #18 : 23.05.10 - klo:14:39 »

Posion Livojärvi 1,480 kg appura ja muutamia samanmoisia kaverina. Virnistää

Pyytävä kalan saa ja nukkuva unen näkee.

http://www.aneenloma.fi/
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #19 : 23.05.10 - klo:14:42 »

1,06 ahven Rapalan Glass Fat Rappiin. Mut muistaakseni olen vastannu tämmöseen ketjuun? Etten olis epähuomiossa heittokalastukseen pistänyt... Täytyypä kattoa.

Dafag did I just said...
sisse
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #20 : 23.05.10 - klo:15:28 »

600gramman luokkaa olevan ahvenen sain muistaakseni oranssiin Rapala jointediin.

"Otat siitä kiinni ja nostat!"
"Kalaa tulee parhaiten silloin kun itsellä on huono olla"

Makke feat Pasi: "Ei kannata jahdata lokkeja mitkä seisoo vedessä"
Jere98
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #21 : 05.06.10 - klo:17:20 »

noin 100g Virnistää
anze666
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #22 : 05.06.10 - klo:20:00 »

vetouistelemalla Lestijärven Valkeisella n.840g kirjolohivärisellä 5cm rapala countdownilla. samana päivänä tuli samalla vaapulla 4 kirreä Iskee silmää

Kaikki muu paitsi kalastus on turhaa.
Eris
Vieras
« Vastaus #23 : 05.06.10 - klo:23:24 »

Jos nyt soutu-uistelu mukaan lasketaan niin 1,04kg ahven tuli viimeksi.
_wiljami_
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #24 : 12.06.10 - klo:21:18 »

Eilen illalla tuli 900g ahven Storm Wiggle Wartilla, väri 360 (ahven).
samu silakka
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #25 : 12.06.10 - klo:21:26 »

1,450kg tuli jollain vanhalla keltasella puuvaapulla. Hymyilee
Haukimies12
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #26 : 22.06.10 - klo:11:21 »

Musta-kulta värisellä Seniorita uistimella Alahärmästä Haarusjärveltä sain n.300 grammaasen ahkun.
Eris
Vieras
« Vastaus #27 : 23.07.10 - klo:15:15 »

Jos nyt soutu-uistelu mukaan lasketaan niin 1,04kg ahven tuli viimeksi.

Niin ja lisätään vielä että vetouistelulla myös 960g ahven.
marco-olio
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #28 : 24.07.10 - klo:13:51 »

Kyselisin mitä viehettä käytätte eniten ahvenen veto uisteluun
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #29 : 24.07.10 - klo:14:20 »

Salmo Hornet tai sitten Rapala Glass Fat Rap. Jälkimmäinen on varmasti kirjotettu väärin, enkä viitsi tarkistaa oikeaa asua kun kaikki kummiskin ymmärtää millanen on kyseessä. Tosin kumpikaan ei vedä vertoja sille millä iskä vetää, eli Rapala Ratlin Fat Rap. Ei se mitä kaupassa myydään, on poistunut tuotannosta jo aikaa sitten. Jos tulee edes kamppanja vieheeksi niin pitää hommata jo sponsori, on sen verta tehokas viehe.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines