Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry alas   
  Tulostusversio  

suurin ahven vetouistelemalla

(Luettu 22131 kertaa)
marco-olio
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #30 : 24.07.10 - klo:16:16 »

Tuollainen ratlin fat rap pakista löytyy, en tosin tiedä miltä aikakaudelta se on (samalla sain juuri tänä aamuna pikku hauen noin 1 kg)
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #31 : 24.07.10 - klo:16:53 »

Olikos tuo kasaria kun moista valmistettiin, joten siltä ajalta.

Dafag did I just said...
Eris
Vieras
« Vastaus #32 : 24.07.10 - klo:17:37 »

Itselläni Rapalan Countdown 5cm fluorinsinisenä mustilla raidoilla toiminut raitapaidoille parhaiten. Myös jotkut haukivaaput tuntuvat kiinnostavan ahvenia, etenkin juuri niitä isompia.
Matzq
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #33 : 27.07.10 - klo:12:30 »

Seniorit,Salmo Hornetit ja kaikki 5cm Rapalat on osoittautunu parhaimmaks,ja myös muuta kalaa noilla tulee! Kuitenkin 5cm siniselkäinen Rapala Countdown on ykkönen!
Tupa
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 27.07.10 - klo:14:30 »

Atom, ja Krokodil 40 tuntuu olevan myös ahvenen mieleen.

TheFishBoy
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #35 : 27.07.10 - klo:14:39 »

Seniori vaappu käy hyvin ahvenelle,väri numero 8 käy hyvin kirkkaassa vedessä,toimii myös siialle.
kalakala543
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #36 : 01.08.10 - klo:17:27 »

Rapala shad rap syvänne malli toimii heitossa ja vedossa hyvin.

"Mä seuduilla näillä oon tunnettu...mikä se oli!"
Percho
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #37 : 01.08.10 - klo:21:54 »

^ lordit, salmo hornet, seniorit, pikku rapalat ja melkein kaikki pikkuvaaput Hymyilee

COME BACK!!! ; )
jounes12
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #38 : 09.08.10 - klo:09:40 »

50g Ahven nappas bomberiin(kala oli saman kokonen kun vaappu Hymyilee leveästi)

<((><.....<((><...
Tupa
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 09.08.10 - klo:09:45 »

400 g.  Hymyilee Atomiin otti.
NonProkalastaja
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #40 : 01.09.10 - klo:17:02 »

vähän reilut puoli kiloa Bete Lotolla sellasel oranssikeltasel, tulee törkeen hyvin ahventa, ja haukea....jjjja lohi pääs siitä kanssa karkuuun, on tosi hyvä uistin sekä vetelyyn että heittelyyn!

-"...ja TAASKO se uistin on puussa?!?"
JET Kop
Vieras
« Vastaus #41 : 01.09.10 - klo:17:26 »

700g Husky Jerkillä  Hymyilee
kalamiesvänä
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #42 : 13.09.10 - klo:20:54 »

Noin 1kg ja 43 cm ahven. Nappas 7cm Stormin vaappuun

peruke96
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #43 : 15.09.10 - klo:19:08 »

410g  J&#228;rkyttynyt  shad rap jointedilla Virnist&#228;&#228;

Vastuu on täysin lukijalla.
esteri123
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #44 : 16.09.10 - klo:17:16 »

363g on suurimmillaan tullu ylös asti. "Kotijärvessä" ei tuota suurta appurra kasvaa muutakuin harvakseltaan.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines