Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry alas   
  Tulostusversio  

suurin ahven vetouistelemalla

(Luettu 22132 kertaa)
Ahven 2 kg
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #45 : 26.11.10 - klo:15:41 »

Noin 5 gramman ahven tuli kerran koukust jäi kiinni.   Virnistää

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
R4NE
**

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 29.11.10 - klo:19:39 »

suurin on tuo 970g..toiseks suurin 650 ja siitä alaspäin noin 50g erolla..
mikael
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #47 : 24.02.11 - klo:19:49 »

Suurin vetouisteluaffen on varmaankin jäänyt pariin sataan grammaan. Yleensä heittokalastelen affenta ja taitaa noi isot vetouisteluaffenet napata yleensä ihan jollekin muulle kalalajille tarkoitetuun vaappuun. Hymyilee Itellä vaan ei ole napannu.

theKalastaja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #48 : 24.02.11 - klo:21:17 »

Taitaapi olla vajaa 2kg...on vaan n.1,75kg vajaa Hymyilee leveästi,elikkä 250g ja otti 4cm Salmo Hornettiin taimenen/kirren uistelun yhteydessä.(puhun siis soutu-uistelusta).

"SE ON ISO!...se on...se on...pohjassa prkl!"
Asioiden kertomatta jättäminen ei ole valehtelua!
hannes -97
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #49 : 24.02.11 - klo:21:37 »

no just jo olette isoja sannut mulla on vaan joku reilut 300 grammaa  nils master unvingiblellä 8cm ambulanssi värillä Hymyilee leveästi
JuhannusKala
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #50 : 27.02.11 - klo:19:59 »

Arviolta 400g (kaverin veneellä oltii uistelemassa) ja joku HK-varma tais olla..  Hymyilee
mikael
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #51 : 27.02.11 - klo:21:10 »

Melkeimpä kaikki tänne laitetut suurimmat affenet napannu lähes poikkeuksetta kohtuukokoseen vaappuun. Jännä sinänsä, ku yleensä tuppaa ottamaa niin hyvin määrällisesti lippaan ja minivaappuun, niin luulis, että se isokin nappaa, muiden lomassa siihen, mutta ei.
Isopee
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #52 : 26.05.11 - klo:08:45 »


Viime kesänä Saimaalta 700g, RAPALA SHAD RAP (muikku).
Patsku
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #53 : 26.05.11 - klo:09:15 »

600g, ampulanssi värisellä räsäsellä.
teemu123
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #54 : 26.05.11 - klo:11:12 »

Puoli kiloinen, nappasi rapala original 10cm ahven väriin.
JuhannusKala
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #55 : 26.05.11 - klo:15:40 »

Melkeimpä kaikki tänne laitetut suurimmat affenet napannu lähes poikkeuksetta kohtuukokoseen vaappuun. Jännä sinänsä, ku yleensä tuppaa ottamaa niin hyvin määrällisesti lippaan ja minivaappuun, niin luulis, että se isokin nappaa, muiden lomassa siihen, mutta ei.
Niin, ihan totta joo, mutta lippaa (esimerkkinä) ei yleensä vetouistelemalla käytetä..  Hymyilee Ja syy siihen ettei pienempiä uistimia käytetä voisi olla: kun käyttää pieniä uistimia voi helpommin saada pieniä kaloja, joita ei esim. takilasta huomaa...

Tämä olisi siis minun teoria..  Iskee silmää
ᾲᾒῙῙὶ
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #56 : 26.06.11 - klo:11:31 »

n. 800g, lestijärven valkeiselta keltaisella isän kaverin tekemällä vaapulla. Hymyilee

Oispa kalaa
LDBGOOD
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #57 : 29.06.11 - klo:12:46 »

Omatekemällä pinkillä vaapulla.Painoa sellanen 500g.
Ahven 2 kg
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #58 : 29.06.11 - klo:12:56 »

400g ahven 2,5cm Rapalan CountDowniin. Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #59 : 29.06.11 - klo:13:24 »

480g soutamalla, samasta paikasta on myös haukiennätykseni (6kg). Ahven nappasi Jointed Shad Rappiin särkivärissä.

Sivuja: 1 2 3 [4] 5   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines