Melkeimpä kaikki tänne laitetut suurimmat affenet napannu lähes poikkeuksetta kohtuukokoseen vaappuun. Jännä sinänsä, ku yleensä tuppaa ottamaa niin hyvin määrällisesti lippaan ja minivaappuun, niin luulis, että se isokin nappaa, muiden lomassa siihen, mutta ei.
Niin, ihan totta joo, mutta lippaa (esimerkkinä) ei yleensä
vetouistelemalla käytetä..

Ja syy siihen ettei pienempiä uistimia käytetä voisi olla: kun käyttää pieniä uistimia voi helpommin saada pieniä kaloja, joita ei esim. takilasta huomaa...
Tämä olisi siis minun teoria..
