Poistetaan.. Mutta jätetään tähän vielä huonoksi esimerkiksi. Tuosta tuo hymiöhomma käy kyllä selväksi. Eli ei 3 enempää hymiöitä putkeen ja yleensä se yksin ajaa asiansa. Pitäisi foorumin softaan laittaa lisäosaksi rajoitin, että max 2 hymiöä putkeen
