Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Lempi vieheesi yleiskalastuksessa?

(Luettu 38265 kertaa)
EniZei
Ylläpitäjä
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #45 : 06.07.08 - klo:22:36 »

Perus seiska helmiräsänen ja lotto... Iskee silmää Huh Epävarma Epävarma Epävarma Cool Cool Huh Huh Hymyilee leveästi Huh Näyttää kieltä Näyttää kieltä Itkee Itkee Pusu Pusu Huh Virnistää Virnistää Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Iskee silmää Iskee silmää Hymyilee Hymyilee Vihainen Surullinen Surullinen Surullinen Järkyttynyt Järkyttynyt Cool Cool Huh Huh Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Nolostunut Nolostunut Nolostunut Pusu Pusu Pusu Pusu Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt Vihainen Virnistää Virnistää Iskee silmää Iskee silmää Hymyilee Hymyilee Surullinen Surullinen Surullinen Surullinen Huh Huh Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Hymyilee Hymyilee Hymyilee Hymyilee Iskee silmää Iskee silmää Iskee silmää Iskee silmää Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää Vihainen Vihainen Vihainen Vihainen Surullinen Surullinen Surullinen Surullinen Järkyttynyt Järkyttynyt Järkyttynyt Cool Cool Cool Cool Huh Huh Huh Huh Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Nolostunut Näyttää kieltä Näyttää kieltä Näyttää kieltä Nolostunut Nolostunut Nolostunut Nolostunut Vaikenee Vaikenee Vaikenee Vaikenee Epävarma Epävarma Epävarma Pusu Pusu Pusu Itkee Itkee Itkee Itkee

Sori oon väsyny enkä voinut vastustaa kiusausta;D poistakaa jos ei miellytä Hymyilee leveästi

Poistetaan.. Mutta jätetään tähän vielä huonoksi esimerkiksi. Tuosta tuo hymiöhomma käy kyllä selväksi. Eli ei 3 enempää hymiöitä putkeen ja yleensä se yksin ajaa asiansa. Pitäisi foorumin softaan laittaa lisäosaksi rajoitin, että max 2 hymiöä putkeen  Iskee silmää
Juho
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #46 : 07.07.08 - klo:14:49 »

Mutta minkä väristä lottoa kannattais kattoa jokeen, jossa vilisee haukea ja ahventa? Huh
kriss3
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #47 : 07.07.08 - klo:20:46 »

No kannattaa kokeilla vähän kaikkia värejä joskus luonnon värejä ja josku ärsykkeitä.
Itse heitän sellaista punaista jossa on mustia pilkkuja ja isoin koko lotosta vaan minkä löytää.

Ei oo haavia -.-
julle
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #48 : 19.07.08 - klo:16:00 »

itelläni parhaat yleisuistimet ovat bete lotto ja meps agliat.Kerran kun olin kalastamassa olin kokeillut kaikki vieheet ja meinasin luovutta ku ei ollu kalaa tullu edes matoongella.Päätin että kokeilin muutaman heiton lotolla ja kas kummaa siiman päässä oli 300 g ahven ja ekalla heitolla
julle
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #49 : 19.07.08 - klo:16:01 »

itelläni on toiminut parhaiten pa-52 ja jokku muukki värit joita en muista
vaappu
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #50 : 11.04.09 - klo:10:37 »

Punapilkkunen mepsi on ehdoton suosikkini, niitä sit on monessa koossa..
Top_Fish
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #51 : 11.04.09 - klo:18:11 »

Kuusamom professori tai rapalan Minnow spoon.
U:ki
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #52 : 11.04.09 - klo:19:33 »

kyllä se perinteinen jack on lusikoista, joita ei enää oikeen mistään saa.. :S
sitten tulee heitettyä kopsu.com uistimella joka on valko punainen.. näkyy video pätkässä jonka kuvasin samal kun kalastin ja kamera meinas mennä meree.. Hymyilee leveästi
Jesse
***

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #53 : 12.04.09 - klo:08:59 »

Kuusamon Räsänen, Rapala Countdown ja Bete Lotto Iskee silmää

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
kalaTatu
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #54 : 12.04.09 - klo:10:01 »

Lotto Pete,kuf lippa,jigi ja kuusamon räsänen Hymyilee.
Sopuli
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #55 : 17.04.09 - klo:19:46 »

Lotto Koossa 9 grammaa. Saalistaa kaikkea mahdollista ja mahotonta.
TOP_Fishing
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #56 : 20.04.09 - klo:15:10 »

Kuusamon professori ja rapalan minnow spoon. Iskee silm&#228;&#228;
Kuhamato
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #57 : 26.04.09 - klo:12:44 »

Meppsin lipat ja professor lusikat  Hymyilee

Lyön vetoa että yllä oleva teksti on silkkaa paskaa.

*WINK WINK*
mmatiass
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #58 : 28.04.09 - klo:19:20 »

Beten lotto-lippa ja Kuusamon professor Iskee silm&#228;&#228;
Daiwa
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #59 : 02.05.09 - klo:09:11 »

Räsäset, Lotto-Betet, Professorit, Minnow Spoonit, Mepps, Calicocat, Abu Atom, Terminator/Tormentor, Rapalan pikkuvaappuja, Nilsut jne... Näitä tulee käytettyä. Kaikki on yhtä hyvässä suosiossa, kun niillä on oma käyttötarkoituksensa.

TEAM Tunturi
Tagit: Viehe Uistin Uistimet 
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines