Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Lempi vieheesi yleiskalastuksessa?

(Luettu 38267 kertaa)
Mäski
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #90 : 03.08.09 - klo:19:08 »

Lotot ja Minnowit. Iskee silmää

Team Tunturi
Allu96
Vieras
« Vastaus #91 : 03.08.09 - klo:20:04 »

Meppsit ja Abun Reflex.  Cool
anze666
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #92 : 03.08.09 - klo:20:56 »

Nils master invincible 5cm, Bete lotto, super vibrax ja räsänen.  Hymyilee

Kaikki muu paitsi kalastus on turhaa.
Fishu
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #93 : 05.09.09 - klo:21:31 »

kuparin värinen mepsi ja hopea-punapilkkune vibrax ja minnow spoon ahvenväril ja joonas pikku-jermu
fisherman97
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #94 : 06.09.09 - klo:17:13 »

Kyllä se on Abu Garcian Atom ahvenen värinen sillä tulee haukee ja ahventa melkein joka kerta. Virnistää

Elämä opettaa, kuolema lopettaa.
MrSnoopy
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #95 : 07.09.09 - klo:17:15 »

itellä taas blue fox inkoo monissa väreissä.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #96 : 07.09.09 - klo:19:47 »

Kyl se on toi Rapalan Countdown vaappu sillä saa ahventa ja haukee koko aja ku uistelee ja jos heittelee nii lentää aika hyvi Virnistää
Dinotaunus
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #97 : 08.09.09 - klo:16:51 »

lempivieheitä...Ittellä on ainakin YLEISKALASTUKSESSA Mepps rapala nilsu Bete lotto...

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
aksu97
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #98 : 09.09.09 - klo:15:04 »

Räsänen! Räsänen on ehdoton ykkönen! Hymyilee leveästi

Hiljaa. Kohta se tulee...
aksu97
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #99 : 21.09.09 - klo:18:23 »

Räsänen helmi on ehdoton suosikki! Hymyilee
Maffe
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #100 : 22.09.09 - klo:19:47 »

Räsänen! Räsänen on ehdoton ykkönen! Hymyilee leveästi
Räsänen helmi on ehdoton suosikki! Hymyilee

Lienee tullut jo selväksi? Pyörittää silmiään Perustelutkin valinnalle voisi olla ihan kohillaan...Näyttää kieltä
Akhu-
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #101 : 22.09.09 - klo:21:38 »

bomber/hk-varma
aleksi
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #102 : 03.10.09 - klo:19:48 »

bete krocodil sininen
kalakaapo
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #103 : 10.01.10 - klo:18:22 »

Itte tykkään käyttää rapala countdownia ja salmo hornettia.kyllä tulee bete lottoakin tulee käytettyä Virnistää

Perhokalastuksessa on sitä, JOTAIN?
kalapaavo
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #104 : 10.01.10 - klo:21:12 »

rapala countdown ja original

lokit sanoo: kalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakala kalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakala kalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakalakala kalakalakalakalakalakalakalakalakalakala
Tagit: Viehe Uistin Uistimet 
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines