Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Lempi vieheesi yleiskalastuksessa?

(Luettu 38276 kertaa)
tanu
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #60 : 02.05.09 - klo:09:35 »

Minnow spoon,1 rapalan vaappu ja blue foxin oranssi hopee lippa
Näillä saa  Virnistää
mixuman
**

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #61 : 03.05.09 - klo:00:23 »

kyllä se on professori punaisellä helmellä se on paras

Ootko saanu sillä oikeesti joskus kalaa??
^^(juge)^^
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #62 : 04.06.09 - klo:23:11 »

husky jerk ja skitter pop.

Ei se kala heti syö.... sitä pitää odottaa....
Braven
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #63 : 05.06.09 - klo:12:19 »

Hauelle Salmo slider ja perus lusikat. Ahvenelle ja jalokaloille jigit. Meritaimenelle kevennettyä JK:ta.
paskalakki
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #64 : 16.06.09 - klo:19:28 »

lotto tietenkin kalastaa niin meressä kuin puutarhassa Hymyilee
fisherman97
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #65 : 17.06.09 - klo:10:11 »

Blue foxin Super vibrax on ainaki itellä toiminu, on tullu haukee ja ahventa mut kyl myös Bete Lotto.  Iskee silmää

Elämä opettaa, kuolema lopettaa.
Juurdis
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #66 : 18.06.09 - klo:19:25 »

Sanoisin että rapalan mini fat rap Hymyilee
skfin
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #67 : 19.06.09 - klo:19:11 »

Rapalan TailDancer on ehdoton 1.

Älä hätäile Hymyilee | skfin @ Quakenet, Freenode, IRCnet
Bena
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #68 : 21.06.09 - klo:09:26 »

Sanoisin että rapalan mini fat rap Hymyilee

Sama täällä! Erinomaista toimintaa UL-vehkeillä...
eduppi
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #69 : 21.06.09 - klo:10:23 »

hmmm.... kun kalastelen loimijoessa niin käytän lusikoita enemmän.
anze666
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #70 : 23.06.09 - klo:13:58 »

Ehdottomasti Rapala original, Bete Lotto ja Blue Fox Hot Pepper lippa värissä kultainen sinisillä palloilla.

Kaikki muu paitsi kalastus on turhaa.
Jorma
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #71 : 23.06.09 - klo:16:44 »

Punapilkkunen mepsi on ehdoton suosikkini, niitä sit on monessa koossa..
Kyllä punapilkkuinen mepsi hopeisella taustalla on ihan ässä. Se on niin houkutteleva, että voisi melkein itse käydä kiinni!
^^(juge)^^
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #72 : 01.07.09 - klo:23:37 »

Hornet toimii erittäin hyvin Kirjolohen Koski kalastuksessa
Joo hornetti on mullaki suosikki ja kirjolohta ja melkeen jokasta kalaa on tullu
Eris
Vieras
« Vastaus #73 : 02.07.09 - klo:00:33 »

Rattlin Rapala papukaijavärityksellä.
jonzku
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #74 : 02.07.09 - klo:08:03 »

No kuparin värinen professori helmellä on aikalailla paras.

-jonzku
Tagit: Viehe Uistin Uistimet 
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines