Sivuja: [1] 2   Siirry alas   
  Tulostusversio  

kelan kampi???

(Luettu 12554 kertaa)
Fredu97
**

0
Poissa

Profiili
« : 21.09.09 - klo:11:21 »

Tuli tässä ajatelleeksi, kun tässä kattelin nuita videoita huomasin että kelan kampi on eri puolella kun minulla. itselläni on vasemmalla puolelle mutta joillakin on oikealla. olen oikeakäsinen. eli onko tuo maku kysymys millä puolella kelaa tuota kampea pitää?

EDIT: Siirretty toiselle alueelle.
Barra

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 21.09.09 - klo:14:03 »

Itelläni on myös vasemmalla, joskus pienenpänä kun aloittelin virvelöintiä niin kysyin isiltä että miksi pitää kelata vasemmalla kädellä kun on oikea kätinen. Sain perusteluiksi sen että oikealla kädellä on parempi tehdä vastaisku ja olisi muutenkin vahvempi kun kalaa väsytetään. Joten siksi itselläni se kelankampi vasemmalla.

Dafag did I just said...
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 21.09.09 - klo:14:25 »

Mulla ihan sama asia, ja vielä että oikealla on parempi heittää.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
skfin

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 21.09.09 - klo:14:35 »

Sitä voi ihan kokeilla mikä on parempi puoli itselleen, mutta yleensä oikeakätisillä se on vasemmalla puolella ja vasenkätisillä toisinpäin. Oikea käsi on oikeakätisillä se vahvempi käsi(myönnän, no shit sherlock), ja sitä tarvitaan vavan "kontrollointiin" ja heikompi käsi vain kelaa sisään.

Älä hätäile Hymyilee | skfin @ Quakenet, Freenode, IRCnet
poka
SP-Team
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 21.09.09 - klo:14:37 »

Sehän on ihan maku ja tottumis kysymys.. Itsellä on kaikki kelat vasurilla kelattavia, paitsi Norjan merikalastuskela, sitä kun ei saanut vasurina..

Varmaan se johtuu siitä, että ensimmäisessä kelassani oli kampi vasemmalla ja siinä ei ollut puolen vaihto mahdollisuutta, niin silloin tottui kelaileen vasurilla ja oikealla hoiteleen vapaa..

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
Heneriiii
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 21.09.09 - klo:16:02 »

Itellä se on oikealla puolella, ja olen oikeakätinen.

Mäski

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 24.09.09 - klo:16:01 »

Itellä se on oikealla puolella, ja olen oikeakätinen.
Minulla on sama homma. Jotenkin olen tottunut kelaamaan oikealla.

Team Tunturi
Eris
Vieras
« Vastaus #7 : 24.09.09 - klo:18:41 »

Itse koitin myös oikealla mutta ei oikee luonnistunut. Nyt vasemmalla taas  Hymyilee
Partanaama
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 24.09.09 - klo:18:43 »

Tuntuu luontevammalta kelata vasurilla ja pitää vapaa oikeassa kädessä, vaikka olen oikeakätinen. Tosin pelaan myös rightin mailalla....   Virnist&#228;&#228;

Jep Jep
Braven

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 25.09.09 - klo:06:00 »

Olen oikeakätinen, mutta kelaan hyrrällä ja haspelilla oikealta. Joku sanoo, että vapaa ois parempi pitää "paremmassa" kädessä ja kelata "huonommalla", mut empä ole huomannu mitää eroa. Vasurilla ei vaan osaa pyörittää.
Kaliumi
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 25.09.09 - klo:07:37 »

Mie kelaan haspelilla vasemmalla kädellä ja hyrrällä oikealla kädellä.  Virnist&#228;&#228;
Haspelilla tuntuu luontevammalta vääntää se sanka vasemmalla ja pitää siimaa oikealla kädellä.
Ja hyrrä taas tuntuu luontevammalta kelata oikealta.
En tosin oo puhtaasti vasen- enkä oikeakätinen vaan jotain siltä väliltä.
Daiwa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 26.09.09 - klo:15:09 »

Näissä asioissa sitä ihmettelemistä riittääkin.  Virnist&#228;&#228; -Miten ihmeessä joku voi kelata vasemmalla puolella?! Eikös tämä ois sama laittaa lukkoon, kun asia on jo selvennyt?

TEAM Tunturi
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 05.11.09 - klo:21:09 »

No kaupassa kattoo niin monissa keloissa on kampi vasemmalla puolella. Tottahan puolen voi vaihtaa?    Nolostunut Ep&#228;varma

Eris
Vieras
« Vastaus #13 : 05.11.09 - klo:22:42 »

No kaupassa kattoo niin monissa keloissa on kampi vasemmalla puolella. Tottahan puolen voi vaihtaa?    Nolostunut Ep&#228;varma

Ainakin haspeleissa voi vaihtaa
Tupa

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 06.11.09 - klo:13:40 »

Lainaus

Juu, kiitti, haspelia olenki ostamassa nyt uutta.
Tagit: Kela  kampi 
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: