Mie kelaan haspelilla vasemmalla kädellä ja hyrrällä oikealla kädellä.

Haspelilla tuntuu luontevammalta vääntää se sanka vasemmalla ja pitää siimaa oikealla kädellä.
Ja hyrrä taas tuntuu luontevammalta kelata oikealta.
En tosin oo puhtaasti vasen- enkä oikeakätinen vaan jotain siltä väliltä.