Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Millaisia uistimia suositellaan Simojokeen?

(Luettu 2658 kertaa)
whitehunter
*

0
Poissa

Profiili
« : 27.06.10 - klo:13:11 »

Elikkäs kyselisin tälläisenä keltanokkana koskialue kalastuuksen vinkkejä. Mitä uistimia kannattaa käyttää? Onko kuukadella aina oma otti värinsä jne Hymyilee kaikenlaiset vinkit ja ohjeet kelpaavat.

EDIT: Siirretty toiselle alueelle.
kirre kuningas
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 04.07.10 - klo:20:19 »

Hmm... vaikea sanoa ehkä Rapala clakin rap 8 ahven värillä suosittelen ostaa oon saanu sillä 5,50kilosen hauen ylivieskan kärkkäiseltä 9,90e
Sopuli

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 06.07.10 - klo:22:38 »

Hmm... vaikea sanoa ehkä Rapala clakin rap 8 ahven värillä suosittelen ostaa oon saanu sillä 5,50kilosen hauen ylivieskan kärkkäiseltä 9,90e
Oletko koskaan käynyt Simojoella? Simojoki on lohijoki.

Itse olen käynyt simojoella. Huonosti tuli kalaa, mutta tuli siltikin. Suosittelen sinne kaikenlaisia taimenen ja harrin suuhun sopivia. Eli, lotot, loimulipat, nilsmasterin viisisenttiset Invinciblet ja kaikki muut käy. Harjukselle pääasiassa pienet meppsit, kuusamo kuf ja kaikki pienet noin 3 cm vaaput.

Lainaus simojoen sivulta:
Lohi ei ole joen ainoa saaliskala. Simojoessa on hyvä harjuskanta. Jokaisesta koskesta löytyy harjuksia. Tämän osoittivat vuonna 2007 järjestetyt kaikkien aikojen suurimmat perhokalastuksen MM-kisat. Tuolloin koko joki oli kilpailualueena. Kaikista kilpailupooleista saatiin saalista.
Tagit: Simojoki  Uistin  suositellaan 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: