Joo vesiohenteisilla Createxeilla ja Dekoilla. Etenkin Createxeissa on kyllä eroja keskenään. Ruisku on tehnyt tuota ihan ensimmäisestä kerrasta asti jolloin ei ainakaan ollut likainen. Täytyy varmaan huomenna "räjäyttää" tuo, tarkistaa ettei mitään tukoksia ja koittaa olla hukkaamatta pikkuosia...

Itelläkin edellisellä ruiskulla sekoitussuhteet jotain 1/3 riippuen maalista ja paineetkin n. 1,5-2 bar. Tänään vaan tuli kokeiltua toimiiko tommosilla "ääriasetuksilla".

Mulla sama ruisku. Mulla tekee silleen, että alotan maalaamalla vaikka keltasenkerroksen. Sit alan vaihtaa maalia ja laitan uuden purkin pesään. Noh sitte oon alottamassa maalaa niin ei tuu mitään. Heti tulee mielee että menee tukkoon siin välis mut ei voi koska tinnerillä ruiskin siitä aikasemman maalin jälet pois. Sitten kun oon aikani puhallellu nii sit se yhtäkkii alkaa toimii moitteetta. Ei tää mua sille haittaa mutta haittaa kummiski

eikä maali ole liian paksua, vedellä sama juttu