Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Kynäruiskumaalaus, maalit ja lakat

(Luettu 65871 kertaa)
theKalastaja

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #105 : 02.02.13 - klo:19:06 »

Joo vesiohenteisilla Createxeilla ja Dekoilla. Etenkin Createxeissa on kyllä eroja keskenään. Ruisku on tehnyt tuota ihan ensimmäisestä kerrasta asti jolloin ei ainakaan ollut likainen. Täytyy varmaan huomenna "räjäyttää" tuo, tarkistaa ettei mitään tukoksia ja koittaa olla hukkaamatta pikkuosia... Pyörittää silmiään
Itelläkin edellisellä ruiskulla sekoitussuhteet jotain 1/3 riippuen maalista ja paineetkin n. 1,5-2  bar. Tänään vaan tuli kokeiltua toimiiko tommosilla "ääriasetuksilla". Iskee silmää

"SE ON ISO!...se on...se on...pohjassa prkl!"
Asioiden kertomatta jättäminen ei ole valehtelua!
Jesset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #106 : 05.03.13 - klo:00:22 »

Joo vesiohenteisilla Createxeilla ja Dekoilla. Etenkin Createxeissa on kyllä eroja keskenään. Ruisku on tehnyt tuota ihan ensimmäisestä kerrasta asti jolloin ei ainakaan ollut likainen. Täytyy varmaan huomenna "räjäyttää" tuo, tarkistaa ettei mitään tukoksia ja koittaa olla hukkaamatta pikkuosia... Pyörittää silmiään
Itelläkin edellisellä ruiskulla sekoitussuhteet jotain 1/3 riippuen maalista ja paineetkin n. 1,5-2  bar. Tänään vaan tuli kokeiltua toimiiko tommosilla "ääriasetuksilla". Iskee silmää
Mulla sama ruisku. Mulla tekee silleen, että alotan maalaamalla vaikka keltasenkerroksen. Sit alan vaihtaa maalia ja laitan uuden purkin pesään. Noh sitte oon alottamassa maalaa niin ei tuu mitään. Heti tulee mielee että menee tukkoon siin välis mut ei voi koska tinnerillä ruiskin siitä aikasemman maalin jälet pois. Sitten kun oon aikani puhallellu nii sit se yhtäkkii alkaa toimii moitteetta. Ei tää mua sille haittaa mutta haittaa kummiski Hymyilee eikä maali ole liian paksua, vedellä sama juttu
Jere98

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #107 : 26.03.13 - klo:14:20 »

Ostin Samfishingistä kirkasta lakkarouhetta ja olen antanut sen puolitoistaviikkoa liueta tinneriin.
Rouhe on liuennut ekoina päivinä jo tinnerin pohjalle mutta ei sieltä sitten liukene. Pikkaisen saattaa sekoittua kun sekoittelee, mutta valuu aina pohjalle. Onkohan miehessä vika vai missä? Pyörittää silmiään
timbazi
**

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #108 : 20.03.14 - klo:15:57 »

Ostin Samfishingistä kirkasta lakkarouhetta ja olen antanut sen puolitoistaviikkoa liueta tinneriin.
Rouhe on liuennut ekoina päivinä jo tinnerin pohjalle mutta ei sieltä sitten liukene. Pikkaisen saattaa sekoittua kun sekoittelee, mutta valuu aina pohjalle. Onkohan miehessä vika vai missä? Pyörittää silmiään
Jos sulla on vaikka joku huono käsivatkain ja siihen taikinakoukut niin yhdellä koukulla onnistuu hyvin sekotus. Tai sitte vaan porakoneeseen tekee jonkun ton tapasen härdellin ettei naisväki pillaannu...

Etsiminen on verraton keino löytää.
Typeyks

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #109 : 20.03.14 - klo:20:37 »

Kippaa purkki ylösalaisin, niin propi valuu pohjasta. Toista tuota pari kertaa, niin kyllä se sinne sekoittuu.

No mitäpä lottoot!
Jere98

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #110 : 20.03.14 - klo:22:32 »

Joo asiasta on selvitty onneksi aikoja sitten. Purkkia ravistellen paristi päivässä niin alkoi liukenemaan.
Typeyks

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #111 : 21.03.14 - klo:07:51 »

Oli näköjään vuosikin vaihtunut. Hymyilee leveästi
pellehermanni
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #112 : 23.07.14 - klo:11:17 »

Heips, ajattelin talven ratoks alkaa vaappuja värkkäämään, protomallit ois tarkotus saada uitettua viel ennen jäitä. Mutta kysymys siis tämä sama ikuinen: Mikä kynäruisku? Badgerin 200nh mallia oon katsellu sillä silmällä... Mutta heräsi kysymys, kun pakon sanelemana joudun vesiohenteisilla maalaamaan nuo vaaput. Eli saako tuolla esim. createxin maalien kanssa tehtyä mitään? vastaavasti saa kertoa joilla on vesimaalit käytössä omista ruiskuistaan  Iskee silmää Ei siis kummosia tiloja liuotin höyryjä haistella...Lakkaukset pitää miettiä missä/millon tekee. Pitää varmaan vaimo+mukulat ajaa muualle päiväks/kahdeksi ja isompi satsi kerralla lakata...
pellehermanni
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #113 : 24.07.14 - klo:08:17 »

Pitää lauantaina käydä Samfishingissä hypistelemässä tuota ruiskua ja kysellä sieltä mielipiteitä. Lista näyttää vaan "hirveeltä", kun kaikki saa ostaa näin alkuun Virnistää Perus tarvikkeilla/maaleilla hintaa jo 200€+. Lainaan arvelin alkuun kompuran ottaa kaverilta. Vaikka ei tuo esim. bilteman mc 90 maksa ees paljoa, ja kuopiosta sais senkin mukaan. Katsotaan nyt miten hyviä myyntimiehiä ovat tuolla samfishingillä  Iskee silmää
pellehermanni
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #114 : 26.07.14 - klo:13:40 »

Kuopiossa käyty, asiansa osaava henkilö oli kyll töissä. Missään ei oo tullunna vastaan yhtä asioista perillä olevaa myyjää  Hymyilee Arvoin nimittäin esim. tuota ruiskua, otanko badgerin 150-7 vai 200-nh...päädyin 200-nh malliin myyjän hyvien suosituksien perusteella. Käyn jatkossakin Samfishingissä henkilökohtaisesti kivijalkaa tukemassa  Iskee silmää
Sivuja: 1 ... 4 5 6 7 [8]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: