Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Miten moni kilpapilkkii?

(Luettu 32191 kertaa)
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« : 30.03.08 - klo:19:24 »

Kalasaalis.comiin on rantautunut jo joukko aktiivisia pilkkimiehiä, jotka saatujen saaliiden osalta varmasti voisivat hyvin pärjätä myös kisoissa.. Kiinnostaiskin tietää miten moni ks.comissa olevista pilkkii myös kisoissa? Eli tuleeko osallistuttua kisoihin?

Omalla kohdalla on vielä nuo pilkkikisat korkkaamatta.. Tällä meidänkin alueella pilkkikilpailuja varmasti järjestetään, mutta vielä ei ole tullut niihin osallistuttua..
miigu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 31.03.08 - klo:16:02 »

Aikas vähä tulee käytyä, kerra oon sm kisoissa käyny, mut eipä saalis päätähuimannu (harjottelun/taidon puutetta luulempa  Hymyilee leveästi ).
mut sit noissa  porukoitten työpaikka pilkki kilpailuissa oon käyny, mut siinäpä ne sit onkin, tai no metätys seuran kisoissa tulee kans käytyy.

mut eihä noi mitää kilpapilkkikisoja edes ole, 

Pitäs olla melkee joku porukka millä kiertää nuita kisoja (jos taidot riittäs Iskee silmää), ku ei niihi yksin jaksa lähtee ja sit pitäs käydä aina paikat ettii valmiiks ja sinnekki pitäs sit yksi lähtee, nii ei oikee nappaa, ja ei nuo kaverit nii himo pilkkijöitä ole et mukaa lähtisivät perkeles,  Epävarma
Heku
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 31.03.08 - klo:18:56 »

Tullee aina muutamat pilkki-kisat käytyä talvessa. Aika nöyrällä asenteella sinne kisoihin yleensä tulee lähettyä, koska harvemmin sitä ihan keulille yltää. Epäonnistumiset ovat yks oleellinen osa kilpapilkkimistä, eli sitä epäonnistumista on ihan turha pelätä. Kannattaa vaikka eka vähän käyvä kahtelemassa nuissa pienemmissä kisoissa ja sieltä saaha sitä kokemusta. Pikkukisoissa sitä tunnelmaakin on yleensä paremmin kuin jossain sm:ssä.

Ei se ota jos ei se annakkaa... Tulipahan kokemusta
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 08.04.08 - klo:11:04 »

Ite en oo käyny kuin muutamissa paikallisissa pikkukisoissa, menestyski ollu ihan hyvää, joten tekis miel käydä lisääki Virnistää Virnistää
Ese

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 15.04.08 - klo:14:45 »

On kai niitä "muutamia" tullu tähän elämään käytyä.

Tottakai MINÄ saan kalaa mutta että tekin??? Nyt täytyy kyllä syödä hyvin...... Hymyilee leveästi
Joniolavi

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 06.12.09 - klo:17:20 »

itsellä olis nyt kovat poltteet päästä kisailemaan. Ei menestyksen mutta hyvän seuran ja meininkin vuoksi. Teillä jollain oli kokemusta sm pilkistä miten ilmoittautua?? yms. tarvis tietoa? Hymyilee
minkkinen
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 06.12.09 - klo:20:22 »

Itse en ole ottanut osaa kun yhteen paikalliseen pilkkikisaan pari vuotta sitten. Oli siinä pitäjän kovimmilla kalamiehillä kova kolaus itsetunnolle kun tällanen (silloin) 14-vuotias pikkupoika tuli ja voitti koko kisan.

Kävi hyvä mäihä kun kukaan ei ollut saanu  mitään ja itelleni tuli silloinen ennätys ahven. Hymyilee leveästi
nipperi

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 06.12.09 - klo:20:32 »

Ite oon noissa piirin mestaruus pilkkikilpailuissa käyny. Viime vuonna tulosta tuli kun olin 1. Nyt ahkerasti reenataan ens vuotista varten:)
Jompsu
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 08.12.09 - klo:17:21 »

Ensimmäistä kertaa kävin kisoissa viimetalvena. kuulun seuraan johon liityin viime syksynä ja niitten järjestämissä kisoissa oon käynyt pääasiassa. Ydhen kerran kävin myös merellä Yrjänänlahden kisoissa. Yleensä nuorten sarjassa porukkaa ei ole liika, joten on tullut pärjättyäkin aika hyvin Hymyilee leveästi Oulaisten onkijoittenkin pilkkimestaruus tuli voitettua ( osallitujia tais tuolloin olla vain muutama ja kalan tulokin ennätys heikkoa) viime keväänä. Talvella olis taas tarkoitus käydä useissa kisoissa

Team Tunturi
Dinotaunus

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 08.12.09 - klo:19:57 »

Itse en kilpa pilki, enkä ole vielä ollenkaan osallistunt, mutta kait sitä vois osallistua...Jos sais porkulla mentyä johki kisoihin...

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
Eris
Vieras
« Vastaus #10 : 08.12.09 - klo:21:03 »

Ajattelin tuonne SM-morriin mennä Säkylän pyhäjärvelle jos jonkun saa mukaan... Hymyilee Ehkä sitten piirimestaruuspilkkiinkin saattaisi olla kiinnostusta tänä talvena. Hymyilee
Jesse

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 10.12.09 - klo:19:04 »

On sitä ollut 2-4 pilkki kisoissa Iso-Kyynäröjärvellä. Viimeksi kun oli niin tuli nuorten kisassa neljäs sija.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
harrastelija86
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 10.12.09 - klo:20:20 »

7 vuotta tullut käytyä kisoissa ja noin 30 kisat talveen tullut käytyä ja sm-pilkissäkin tullut käytyä 4 kertaa. Tällä hetkellä ollut muutama kisa jo täällä päin, mutta ei ole tullut vielä aloitettua kilpailua. Pitää ensin nostaa itseluottamusta hyvillä hupipilkki paikoilla ja nostella näistä parit kerrat 10kg kalaa sit luistaa taas kilpa rintamallakin.  N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;
Joniolavi

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 12.12.09 - klo:10:21 »

7 vuotta tullut käytyä kisoissa ja noin 30 kisat talveen tullut käytyä ja sm-pilkissäkin tullut käytyä 4 kertaa. Tällä hetkellä ollut muutama kisa jo täällä päin, mutta ei ole tullut vielä aloitettua kilpailua. Pitää ensin nostaa itseluottamusta hyvillä hupipilkki paikoilla ja nostella näistä parit kerrat 10kg kalaa sit luistaa taas kilpa rintamallakin.  N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;

Eli on melkoinen kokemus..Hymyilee voisitko vilkaista ongelmaani??? aloitin aiheen sm-pilkki 2010 ja niistä kisoista on aikas paljon kysyttävää jos voisit vilkaista... Ep&#228;varma
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #14 : 01.01.10 - klo:23:21 »

juup en oo vielä talvella pilkin sm/pm kisoissa ollut... Ep&#228;varma mutta laituri pilkinnässä tänä vuonna tai siis viime vuonna syksyllä N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228; Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n olin pm kisoissa toinen ja sm kisoissa viides N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228; Hymyilee leve&#228;sti
venepilkinnässäkään en ole vielä sm/pm kisoissa tullu oltuu Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
Tagit: Kilpapilkintä 
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: