Itselläni on mökki ahvenanmaan saaristossa ja tulee jonkun verran sitä haukeakin vedettyä, mutta mieluusti löytää itsensä aina syvänteiden reunoilta.
Kaislikoista ei kyllä irtoa kuin max. 2kg (jollei kutuaikaa lasketa), mutta syvänteistä ja niiden reunoilta voipi sitten iskeä ihan mitä tahansa...
Viikon päästä olisi taas tarkoitus heittää vaaput mereen ja ajattelin ottaa reissusta kuva- ja videotallenteita myös, joten pääsette tekin toivottavasti nauttimaan mun kireistä siimoista
