Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Ristiretki Haukilandiaan

(Luettu 20863 kertaa)
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« : 30.07.13 - klo:19:22 »

Minkämoista intoa olisi mahdollisesti tyyliin esim. viikonloppumiitti vuokramökillä jossain päin pääkaupunkiseutua? Vaatinee pientä hiomista moisen suorittaminen ainakin aikataulujen, mökin ja veneiden suhteen mutta pienellä porukalla ei montaa venettä tarvitteis ja mökkivuokrakin pienenisi varmaan ihan hyvin nenää kohden. Jokainen olisi vastuussa itsestään joten ikäraja 18v olisi varmaan oltava.

Laitoksesta karannut rantahörhö.
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.11.13 - klo:01:05 »

Minkämoista intoa olisi mahdollisesti tyyliin esim. viikonloppumiitti vuokramökillä jossain päin pääkaupunkiseutua? Vaatinee pientä hiomista moisen suorittaminen ainakin aikataulujen, mökin ja veneiden suhteen mutta pienellä porukalla ei montaa venettä tarvitteis ja mökkivuokrakin pienenisi varmaan ihan hyvin nenää kohden. Jokainen olisi vastuussa itsestään joten ikäraja 18v olisi varmaan oltava.

Koitetaan ihan piruuttain nostella ajatusta. Vuokramökit alkanee olla talviteloilla tämän syksyn osalta mutta ens vuonna?
psychocowboy

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 11.11.13 - klo:07:24 »

Koitetaan ihan piruuttain nostella ajatusta. Vuokramökit alkanee olla talviteloilla tämän syksyn osalta mutta ens vuonna?
Mökkkejä saanee helpolla kesät talvet mutta veneiden saanti paikalle lienee haastavaa...
essk
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.13 - klo:09:29 »

Mökkkejä saanee helpolla kesät talvet mutta veneiden saanti paikalle lienee haastavaa...

Useinhan noilla kalastusmökeillä löytyy oma vene/veneet ja jos laituri löytyy, niin mä voisin ainakin ottaa oman veneen mukaan. Kyllä laskupaikka löytyy kuitenkin jostain lähimailta ja ei luulis olevan ongelmaa sen suhteen.

Saadaanko tarpeeksi porukkaa kasaan, eli pitäiskö ehkä alkaa miettimään asiaa tarkemmin vaikka omassa ketjussaan?
erkkipena
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.13 - klo:11:53 »

Eihän tuo ollenkaan huonolta idealta kuulosta. Itekkin miettiny samanlaista hommaa, mutta ei oo vaan saanu porukkaa oikein kasaan..

Täältä pohjanmaaltakin kiinnostais lähtee vähän kauemmas välillä kalareissulle niin olis kiva jos etelä-pohjanmaalta joku muukin kiinnostuis että sais bensakuluja puoliksi?
nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.13 - klo:13:18 »

Täältä löytyis kans pohojanmaalta kiinnostusta Hymyilee
ThC²

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 11.11.13 - klo:14:19 »

Kyllä viikonlopun "haukikouluun" intoa löytyy.  Hymyilee ja jos tarvetta, niin vene löytyy myös.

fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 11.11.13 - klo:14:45 »

Ompas jo ainakin hyvät pohjat kertynyt.

Joo voi olla. Hymyilee leveästi Tiedä sitten miten hyvissä ajoin mahdollinen laituri nostetaan mahdollisesti talviteloille, ja jos mökin ranta on mikä on... Mutta jos ramppi on tyyliin vieressä niin ei kai siinä.

Useinhan noilla kalastusmökeillä löytyy oma vene/veneet ja jos laituri löytyy, niin mä voisin ainakin ottaa oman veneen mukaan. Kyllä laskupaikka löytyy kuitenkin jostain lähimailta ja ei luulis olevan ongelmaa sen suhteen.

Saadaanko tarpeeksi porukkaa kasaan, eli pitäiskö ehkä alkaa miettimään asiaa tarkemmin vaikka omassa ketjussaan?

Kuinkahan korkeita hintoja näillä "kalastusmökeillä" on?  Jos olisi vielä ihan kalastusveneeksi sopiva alus/alukset...  Hymyilee leveästi

Oma pieni Lohen penikka olisi käytettävissä mutta itse en sitä saa tuotua. Pidemmille ajoille nyt oikein sovi ja kelivaraus tuolla aallokon flipperipallolla on...

Oman ketjun tästä voinee vääntää johonkin ettei tätä hukuteta yhden reissun löpinöihin. Ilmeisesti puhutaan siis haukireissusta, ja sitä nyt itsekin alunperin meinasin.
nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 11.11.13 - klo:14:56 »

Ompas jo ainakin hyvät pohjat kertynyt.

Oman ketjun tästä voinee vääntää johonkin ettei tätä hukuteta yhden reissun löpinöihin. Ilmeisesti puhutaan siis haukireissusta, ja sitä nyt itsekin alunperin meinasin.

Onko niitä jotain muutakin? Hymyilee leveästi
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 11.11.13 - klo:16:58 »

Doodih, sain kikkailtua aiheen erilleen ja reissun nimestä saa valittaa.  Virnistää

Tällä hetkellä kokoonpano olisi ilmeisesti essk, erkkipena, ThC, nuusk1s ja allekirjoittanut.

Mutta että mistähän sitä mökkiä kattelisi? Onko kellään tiedossa järkevän hintaista kopperoa hyvillä haukivesillä, mahdollisesti veneellä, ramppi lähettyvillä jne?

Mulla on kyllä yks tiedossa mutta ikävä kyllä kuuluu näihin talviteloilla oleviin. Sen lisäksi eioota.
nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 11.11.13 - klo:17:14 »

Mulla ei valitettavasti ole tietoa noista etelän vesistä kun täällä ruotsinkielisellä pohjanmaalla asustelen, ihan mahdottoman lyhyellä varoitusajalla en pääse kun työt ja lapsenhoito pitää järkätä, mutta mielelläni olen mukana jos saadaan natsaamaan..
erkkipena
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 11.11.13 - klo:17:19 »

Mulla ei valitettavasti ole tietoa noista etelän vesistä kun täällä ruotsinkielisellä pohjanmaalla asustelen, ihan mahdottoman lyhyellä varoitusajalla en pääse kun työt ja lapsenhoito pitää järkätä, mutta mielelläni olen mukana jos saadaan natsaamaan..

Mulla on sama homma että pitää järkkäillä vapaat töistä ja kattoo ettei oo muksua sillon.
Missäs päin nuusk1s asustelet?

Jos joku sieltä etelästä päin sitä mökkiä tiedustelis, siis jos reissu sinne olis suuntautumassa..
fisustaja92

0
Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 11.11.13 - klo:17:22 »

Joo se aikataulujen natsaaminen on varmaan se viimeinen kompastus mutta eihän sitä tiedä... Aika kortilla alkanee päivät tämän kauden osalta olemaan.
essk
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 11.11.13 - klo:17:29 »

Joo se aikataulujen natsaaminen on varmaan se viimeinen kompastus mutta eihän sitä tiedä... Aika kortilla alkanee päivät tämän kauden osalta olemaan.

Eiköhän suunnitella suosiolla tää homma ens kaudelle..
nuusk1s

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 11.11.13 - klo:17:31 »

Mulla on sama homma että pitää järkkäillä vapaat töistä ja kattoo ettei oo muksua sillon.
Missäs päin nuusk1s asustelet?

Jos joku sieltä etelästä päin sitä mökkiä tiedustelis, siis jos reissu sinne olis suuntautumassa..

Pietarsaaressa, missäs itse?
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: