Mikähän kela ois hyvä kun aikoisin nakella painavempia vieheitä? Siis tommosia 30-80g uistimia oon aatellu. Vapana ois tommonen Patriot Jerk-It hyrräkelavapa jonka viehesuositus on 28-84g ja pituus 180cm. Vapaa minulla ei siis vielä ole mutta tuo vaikuttaisi sopivalta. Eli siis mikä kela? Voiko käyttää avokelaa? Mitä kelaa ehdottaisitte? hinta sais olla ehkä max. joku 100€
sun kannattais ottaa avokelavapa avokelalle eikä hyrräkelavapa, esim jos tuota patriotin Jerk-ittin haluaisit niin osta se avokelavapana tässä
http://kalastus.hongkong.fi/fi/vavat/avokelavavat/patriot-jerk-it-avokelavapa/p/16137/ps:hyrrällä kelataan yläpuolelta niin vavassa on sormelle paikka,jota paikkaa ei ole avokelassa