Äänestys
Kysymys: Paras valmistajasi mielestäsi on...
Abu - 66 (25.5%)
Yasuco - 0 (0%)
Shakespeare - 17 (6.6%)
Shimano - 111 (42.9%)
Storm - 0 (0%)
Daiwa - 24 (9.3%)
Okuma - 29 (11.2%)
Quantum - 2 (0.8%)
Viva - 2 (0.8%)
Penn - 3 (1.2%)
Kinetic - 1 (0.4%)
JN - 0 (0%)
Fladen - 4 (1.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 235

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 12   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Neuvoja kelan valintaan

(Luettu 116895 kertaa)
Dinotaunus
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #45 : 07.09.09 - klo:21:06 »

HEH...Itse suosin eniten Daiwaa ja Shimanoa...Mutta on mukava kuulla mistä kelosta muutkin pitää...Aika monelle tulee shakespearista mieleen vetouistelu... Iskee silmää
Ostin juuri Daiwan REGAL 2500 XiA ja siihen daivan 7jalkainen vapa...

Kuva kelasta:
http://fishwithjd.com/wp-content/uploads/2009/02/diawa-regal-2500-xia.jpg

Osa keloista mitä katselin arvosteluja oli Rialinnan sivuilta
http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=1

Rialinnan sivuilta päätellen AINAKIN Kinetic, Fladen ja JN ovat ''Halpis keloja''...



EDIT: Siirretty toiselle alueelle.

Kyllä, minä harrastan tämmöistä äärimmäisen kuoleman halveksuvaa viehe urheilua, nimittäin kalastusta...
Eris
Vieras
« Vastaus #46 : 07.09.09 - klo:22:18 »

Kyl se Abu itellä parhaiten toimii Hymyilee
MrSnoopy
*

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #47 : 08.09.09 - klo:11:28 »

ite ostin just shimano saros 3000f ja on kyllä sen verran hyvä ettei voi sanoa muuta kuin shimano. vaikka hintaa löytyy niin on sen arvonen ja pieksee muut samanhintaiset mennen tullen.
Dinotaunus
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #48 : 08.09.09 - klo:14:35 »

No toi mun Daiwan kela on näköjään aika lailla samoilla sisuskaluilla jotain pienikä eroja ja tietysti merkki minkä hintainen kelas oli?
Jesse
***

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #49 : 08.09.09 - klo:15:55 »

Noista mun mielestä 2 parasta on Shimano ja Daiwa. Molemmat on toiminut mulla tosi hyvin.

><((((°> Pohjaa luulee usein kalaksi, mutta kalaa harvemmin pohjaksi! <°))))><
             ´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((°>    <°))))>< ¸.·´¯`·.´¯`·.¸¸.·´¯`
Fredu97
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #50 : 08.09.09 - klo:16:43 »

shimano ja abu ovat parhaita!  Iskee silm&#228;&#228; Iskee silm&#228;&#228; Iskee silm&#228;&#228;
fisherman97
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #51 : 08.09.09 - klo:17:32 »

Abun kela on ollu paras ja on toiminu koko kalastus harrastukseni ajan, kerran vaan meni vapa poikki mut se on mun eka kela. Virnist&#228;&#228;

Elämä opettaa, kuolema lopettaa.
Daiwa
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #52 : 11.09.09 - klo:21:27 »

Tähän asti oon käyttänyt Shimanoa, Daiwaa, Shakespearea ja Abua. Shimano ja Shakespeare ei halunnut tehdä yhteistyötä, niin eipä niitä sitten ole tullut hankittua enään. Siirryin Daiwaan ja Abuun, ne on sitten ollut huippu keloja. Tämä on kumminkin pikkasen väärä tapa arvostella keloja, kun niitä on kumminkin eri malleja niin paljon ja kaikki on erinlaisia, mutta nuihin luotan nyt.

TEAM Tunturi
enkelimies
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #53 : 12.09.09 - klo:20:45 »

tuosta listasta puuttuisi D.A.M, itselläni uusi ja ensimmäinen hyrrä juuri D.A.m Power Stritke, joten siksi tämä viesti. Hymyilee
Braven
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #54 : 13.09.09 - klo:06:58 »

Miks taas tämmönen aihe? Tuolla on ihan täysin samallainen kysely menossa.

http://www.kalasaalis.com/kalastusfoorumi/kelat_vavat_ja_siimat/paras_kelan_valmistaja-t1534.0.html
StS
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #55 : 13.09.09 - klo:08:15 »

Vetopuuhissa ei ole Okuman voittanutta Virnist&#228;&#228; Virnist&#228;&#228; Virnist&#228;&#228; Virnist&#228;&#228;
Antti-Tapio
Vieras
« Vastaus #56 : 13.12.09 - klo:10:40 »

Mielestäni Vivan haspelit (omistan cd500f ja cd3000f galetean) on tällä hetkellä hinta laatu suhteeltaan yksi parhaista heitto haspeleista ja mikä parastase myöntää olevansa kiinalainen
ja on myös kiinalainen J&#228;rkyttynyt J&#228;rkyttynyt melkein kaikki muut kelat ovat jonkun muun maalaisia mutta valmistettu kuiteskin kiinassa Itkee Itkee ja tietenkin tuo 10 vuoden takuukin lämmitti osto hetkellä
Braven
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #57 : 15.12.09 - klo:09:50 »

ite ostin just shimano saros 3000f ja on kyllä sen verran hyvä ettei voi sanoa muuta kuin shimano. vaikka hintaa löytyy niin on sen arvonen ja pieksee muut samanhintaiset mennen tullen.

Just itte arvon, tilaanko jenkeistä Saroksen 2500 vai Stradic 2500. Periaatteessa melkeen sama kela, mutta saros hiukan edullisempi tasan 100e veroineen.
Jokipoika
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #58 : 26.12.09 - klo:14:28 »

Okuma vakuuttaa tämän talouden ja niitä on kolme kappaletta. (2x Cimeron CIP-40 + CIP-15)
Kolme niin hyvää kokemusta nyt alla, että tulee olemaan valintana myös jatkossa, vaikka Suomalaiset tuota karsastavatkin vielä melkoisesti. Syytä en tiedä? Okuma on puskaradion mukaan nostamassa hintoja ja tulossa ensi kaudelle entistä kovemmin, joten nyt kun niitä vielä saa edukkaasti, niin kannattaa tarttua tarjouksiin. Iskee silm&#228;&#228;

http://koukkukaislikossa.blogspot.com/
KOUKA-Team´s CEO

©MUISTI-Uistin Mark I©

"Listen son, this aint no icehockey. This is a lifetime deal"
Pessi
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #59 : 26.12.09 - klo:17:25 »

Abu ehdoton suosikki. Heittokelana vanha abu garcia cardinal 53 joka pelaa edeleen moitteetta. Vetokeloinen 1 kpl 7000 ambassadeur made in sweden, 3 kpl 7000 ambassadeur made in taiwan ja 6 kpl 7000i ambassadeur made in china keloja. Olen siis täysin merkkiuskollinen abulle ja en suotta. Ei ole vielä vastaan tullut abun voittanutta.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 ... 12   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines