Äänestys
Kysymys: onko ärsyttävää kun siima katkeaa ja uistin jää pohjaan
kyllä
ei
joskus

Sivuja: 1 ... 22 23 24 25 [26] 27 28   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Uistintappiot

(Luettu 119921 kertaa)
jamael
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #375 : 23.01.13 - klo:23:22 »

Itsellä oli pohjanoteeraus viime syksynä. Viisi heittoa ja kolme EV Truttaa pohjaan. Sillon päätin, että teen ite nuo kevennetyt.

Auts, mahto kirpasta. EV Trutat ei ole halvemmasta päästä...

"Helppoa kuin heinänteko..."
http://13metrinenhauki.blogspot.fi
Typeyks
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #376 : 24.01.13 - klo:08:09 »

Auts, mahto kirpasta. EV Trutat ei ole halvemmasta päästä...

28€/kpl eli pikasella laskutoimituksella 84€. Kyllähän se pikkasen harmitti, mutta harrastukset maksaa aina.

No mitäpä lottoot!
Teippa
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #377 : 24.01.13 - klo:08:26 »

ehkä ärsyttävin tappio oli ku n.4kg hauki vei n.10cm halpis vaapun. oli muuten hyvä vaappu, sillä saatiin taimen ja paljon isoja affenia joita issoin on minun ennätys 1,10kg. harmittaa ku semmosta uistinta löyvy mistään Itkee.http://www.kalasaalis.com/Teippa/kalat/Ahven/24560/ (kuva vaapusta ja kalasta)

aHy
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #378 : 15.02.13 - klo:23:43 »

Kyllähän se ketuttaa, jos joku "oikee" uistin jää pohjaan.. Jigit ei niinkään, mut
ohan nekin turhia tappioita. Enemmän harmittaa se jos kala vie.
Avvk
**

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #379 : 04.07.13 - klo:11:18 »

No ei tietenkää ärsytä! Määhä jätän niitte mennä iha huvin vuoks pohjaa.Jee..  Pusu Epävarma Vaikenee

fisuedit: Hymiöt, max 3 putkeen!

Kalamies ilman kaloja.
Galzu
Vieras
« Vastaus #380 : 04.07.13 - klo:14:47 »

Juu, kyllä ärsyttää. Ja sehän vasta hienoa onki se, ku siima katkeaa heitossa, ja saa ihailla kuinka kallis uistin lentää, ja vaipuu hiljalleen merenpohjaan <3
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #381 : 04.07.13 - klo:14:54 »

Ketäpä ei ärsyttäisi? Ite heitän aina ottipelin jäätyä pohjaan kunnon raget! Joskus melkein katkoin virvelin ku potkasin puuta ja kompastuin vavan päälle Virnist&#228;&#228;

Hauki ei ole kala, vaan ELÄMÄNTAPA!
jehna95
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #382 : 04.07.13 - klo:14:57 »

Laskin tälle kesälle 20-25 uistintappiota tähän mennessä. Suurin osa halpoja uistinsettejä, joita käytän vaikeissa paikoissa. Esimerkiksi Fladen myy "hyviä" lippoja ym. uisteit, jotka voi jätättää pohjaan ilman pään hakkaamista seinään.
Jyrize
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #383 : 04.07.13 - klo:19:39 »

noi jerkit kyllä on sellasia että konttori hajoo joka kerta kun sellasen menettää. Tänä keväänä onneksi vain 3kpl...

Jos luet tämän olet HÖLMÖ!!!!
jamael
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #384 : 04.07.13 - klo:21:09 »

Noita spinnerbaitteja on hajonnu, ilman kalan saamistakaa... Surullinen
eemail
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #385 : 04.07.13 - klo:21:46 »

Paras ottivaappu pohjaan ja kaverilla mun minnari jota en ehtiny edes kokeilla Virnist&#228;&#228;
Galzu
Vieras
« Vastaus #386 : 05.07.13 - klo:13:24 »

No minähän olen saanut virvelini kelan kammen katki, viime kesänä, kun kokoajan jäi uistimia pohjaan n.5 uistinta pohjassa tunnin sisään, niin kyllä siinä virveli alkaa lentämään Hymyilee leve&#228;sti . Nykyisin vain huudan muutamat karjahdukset, mutta ''kultaani'' en ala paiskomaan! Hymyilee leve&#228;sti
köntsä
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #387 : 05.07.13 - klo:22:03 »

Kahdella viimeisimmällä koskireissulla on mennyt erikoisväri Team Esko ja M.A Leechi.

Katohan kun on hyvän kokonen!
Pirkanmaan Kalakamut 2012
pacos
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #388 : 05.07.13 - klo:22:34 »

Kahdella viimeisimmällä koskireissulla on mennyt erikoisväri Team Esko ja M.A Leechi.

Auts! Itellä oli just 3 viikkoo sit kauhee päivä: meni 2 Salmo hornetii ja helmiräsänen. Parissa tunnissa reilu 20€ pohjaan... Koskikalastus on ihan hanurista Hymyilee leve&#228;sti Ite oon tottunu kalastelee aivan sileellä hiekkapohjalla, joten toi koskessa uitto on kyllä vaikeeta ja uistimia menee...
Daiwa
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #389 : 05.07.13 - klo:22:57 »

Auts! Itellä oli just 3 viikkoo sit kauhee päivä: meni 2 Salmo hornetii ja helmiräsänen. Parissa tunnissa reilu 20€ pohjaan... Koskikalastus on ihan hanurista Hymyilee leve&#228;sti Ite oon tottunu kalastelee aivan sileellä hiekkapohjalla, joten toi koskessa uitto on kyllä vaikeeta ja uistimia menee...
Minä taasen kalastelen lähes aina koskella ja kyllä sitä virtaa oppii melko nopeasti lukemaan, että millon nostaa vapaa ylemmäs, milloin hidastaa/nopeuttaa kelausta ja millä vieheellä.

TEAM Tunturi
Tagit: Uistin Uistimet 
Sivuja: 1 ... 22 23 24 25 [26] 27 28   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines