| Ankerias 1,00 kg | | Saantiaika | 05.07.2012 klo. 18:00 | | Kalastusmuoto | Ootto-onginta | | Vesistö | Piilotettu | | Säätila | Aurinkoinen | | Ilman lämpötila | 20 °C | | Kalapisteet (sijoitus) | 214p (9301.) | 36. suurin Ankerias | | Huhuja kuultu unkarilaisilta puli-ukoilta että kyseisessä järvessä muka ankeriasta. Onki tulille ja percele, siellähän oli ! tosi mahtava kala siimanpäässä, pistää kyllä loppuun asti hanttiin ! | Katsottu 780 kertaa |
| | |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 06.07.2012 | bissezz | jeah onnea madosta... kyllä ne mukavasti pistää hanttiin :) | | 15.08.2012 | pojat :D | pohja onki ei ole mato ongintaa! | | 20.08.2012 | pojat :D | edelleenkään ei ole pohja onki mato-ongintaa | | 21.08.2012 | pojat :D | ja huijaamalla yrittää saada jotain? | | 21.08.2012 | Rammstein | jos tuskin oli vahinko niin kummaa että korjasin asian oikealla kuvalla. | | 21.08.2012 | Rammstein | jos kala iskee koukkuun jossa on mato, eikö tämä ole mato-ongintaa sillä perusteella. sanat "mato" ja "Onki" toteutuvat mielestäni siinä. | | 23.08.2012 | pojat :D | sulla luki eka että "ootto onki veteeen ja heti nappas" tai jotain vastaavaa. Vaihdoit vaan tekstiä :S
| | 23.08.2012 | Vastarannankii | Onko sillä nyt niinkään väliä. Tuon pohjaonginnan voi täällä KS.Comissa laittaa ja mieltää niin mato-onginnaksi, ootto-onginnaksi kuin heittokalastukseksikin. |
|
| | Tagit: Ankerias Ankerias Ootto-onginta Ootto-onginta |
|
| |
|