Sivuja: [1]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Suurin pilkkisaalis

(Luettu 6794 kertaa)
EniZei
Ylläpitäjä

0
Poissa

Profiili
« : 08.01.09 - klo:18:14 »

Tuossa aiemmin ketjussa Kauden 08-09 avaus kalat Ese kirjoitti:

~10,7kg ahvenia tuli tämän talven ensimmäisellä reissulla... Sinänsä aikaa säälittävätä ku seki reissu oli vasta nyt, toisaalta ei tuo kisahomma samalla tavalla kiinnosta ku ennen ja pikkutytön sekä pokerin myötä ei aikaakaan oo samalla tavalla. Kisatuloshan tuo oli, tosin huonosti meni seki, olis siltä olueelta pitäny 13-14kg saada...

Itse olisin tuollaseen saaliiseen jo melko tyytyväinen. Koskaan en ole likimainkaan kymmentä kiloa yhdeltä pilkkireissulta saanut. Varmaan 5 kiloa ahventa mereltä on ennätys ja joskus on siikaa tullut muutamia kiloja. Useimmiten kuitenkin kalan koko on niin pieni, että 15-20 kalasta ei paljoa kerry.

Eli minkälaisia saaliita olette parhaimmillaan yhdellä pilkkireissulla saanut? Ja yksi pilkkireissu tarkoittaa tässä yhden päivän pilkintää, ei useiden päivien reissuja.
Ese

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 14.01.09 - klo:13:56 »

Suurin kisatulos itellä on joku 22-23kg kaikenkalankisassa, ahvenkisassa ihan karvan yli 20kg. Hupiongella on tullu joskus enemmänki Keiteleestä, ei oo tullu punnittua mutta 25-30kg on kädessä käyny ahventa päivän aikana...

Tottakai MINÄ saan kalaa mutta että tekin??? Nyt täytyy kyllä syödä hyvin...... Hymyilee leveästi
Hauzi
Vieras
« Vastaus #2 : 14.01.09 - klo:13:59 »

Muutama kevät sitten Inarilta 17 harjusta noin 30 minuuttiin yhdestä reiästä. Kun syönti alkoi niin ei kerennyt kuin pilkin tiputtaa uudestaan veteen niin oli taas kala kiinni. Paino vaihteli 400g-700g. Olihan siinä melko tohina hetken aikaa. Sitten kun syönti loppu niin ei sitten mitään vaikka millä kokeili. Ei ole moista sattunut toista kertaa.
Daiwa

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 15.01.09 - klo:22:22 »

Suurin pilkkisaalis on yllätys yllätys mereltä yrjänänlahdelta. Sain kaks muovipussillista mahtavankokoista ahventa. Pienin oli ~150g ja suurin ~600g, että ihan hyvää kokoluokkaa. Isäntä sano sitten, että ei pilkitä enempää kun sitten ei ole paikkaa mihin niitä vie.  Iskee silmää Mummolaan meni sitten toinen pussi.

TEAM Tunturi
aksu97

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 22.09.09 - klo:18:25 »

No... ei mitään. Suurin kohokohtani oli ensimmäisellä ja viimeisellä pilkki reisslla yksi nyppy! Hymyilee leveästi Ja olin siellä 6 tuntia! Hymyilee Tää on ihan meirän laji! Virnistää

Hiljaa. Kohta se tulee...
kuhamies
Vieras
« Vastaus #5 : 11.11.09 - klo:19:45 »

No eipä sitä ole paljno tullut Hymyilee leveästi
skfin

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.09 - klo:20:01 »

No eipä sitä ole paljno tullut Hymyilee leveästi

Tee palvelus äläkä kirjoita viestejä joista ei kenellekään ole hyötyä, kiitos.

Älä hätäile Hymyilee | skfin @ Quakenet, Freenode, IRCnet
kalastaja95:D
Vieras
« Vastaus #7 : 09.01.10 - klo:16:39 »

Tee palvelus äläkä kirjoita viestejä joista ei kenellekään ole hyötyä, kiitos.
mää en tienny että skifin on ylläpitäjä tää ois paljo rennompiki paikka varmaa jos tommosiakin sais kirjotella mul tulee heti ku avaan tän sivuston että tääl on kauheen kiree ilmapiiri... joko tääl on kauheesti tosikkoja tai sitte aina tääl on huono päivä mä en ainakaa kirjautunu tänne sen takii että jotkut pilaa mun hyvän päivän.... yleensä ylläpitäjät ja jotkut kuten tämä viesti minkä lainasin niin on minun mielestäni suorastaan törkeitä miettikää onko tämä joku saakelin paikka missä pilataan toisten ilo.. minä kirjauduin vajaa kuukausi sitten ja olen jo nyt henkisesti täynnä että tämä on aivan huono paikka..
täkykala
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 09.01.10 - klo:22:10 »

Noin 1.5kg kesällä. Pyörittää silmiään
topsteri
**

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 10.01.10 - klo:14:42 »

mää en tienny että skifin on ylläpitäjä tää ois paljo rennompiki paikka varmaa jos tommosiakin sais kirjotella mul tulee heti ku avaan tän sivuston että tääl on kauheen kiree ilmapiiri... joko tääl on kauheesti tosikkoja tai sitte aina tääl on huono päivä mä en ainakaa kirjautunu tänne sen takii että jotkut pilaa mun hyvän päivän.... yleensä ylläpitäjät ja jotkut kuten tämä viesti minkä lainasin niin on minun mielestäni suorastaan törkeitä miettikää onko tämä joku saakelin paikka missä pilataan toisten ilo.. minä kirjauduin vajaa kuukausi sitten ja olen jo nyt henkisesti täynnä että tämä on aivan huono paikka..

Pakko hieman kommentoida, vaikkei tämä oikea paikka olekkaan.

Ensinnäkin, ei ole pelkästään ylläpitäjien homma valvoa viestejä, vaan jokainen meistä voisi miettiä, mitä kirjoittaa, ja miten kirjoittaa.

Foorumin taso riippuu meistä kaikista. Jos vastaillaan aivan turhia viestejä, alkaa niillä käyttäjillä, jotka oikeasti käyttävät tätä foorumia ärsyttämään tällainen käytös. Ilmapiiri ei ole kireä, ei ainakaan yleisesti ottaen.

Yksi tärkeä asia on se, miten asiansa ilmoittaa, kirjoittamasi viestin saa lukea monta kertaa, ennenkuin asian ymmärtää, kieliasu kuntoon!

Ensinnäkin, viestissäsi ei ole yhtään isoa alkukirjainta. Pisteitä viestissä ei ole kuin nuita ... merkintöjä, jotka tekevät viestistä vaikeaselkoisen ja yleisasultaan sekavan.

Lauseet ovat kilometrin mittaisia, ihmisen lähimuisti on noin 14 sanaa, joten lauseessa tulisi olla alle 20 sanaa.

Foorumilla tuskin on kovin paljoa tosikkoja. Suurin osa heistä vain on järkeviä ihmisiä, jotka eivät halua, että näin hyvä ja kasvavan foorumin taso laskee muutaman käyttäjän takia.

Ilonpilaamisesta senverran, että uskoisin ihmisten olevan enemmän iloisia siitä, että kykenevät järkevään keskusteluun foorumeilla.

Jos olet foorumeilla ollut vajaan kuukauden, ja kirjoitttanut liki 250 viestiä, lienevätkö kaikki aivan asiaa, vai onkohan oltu enempi tähtienkiilto silmissä?
Toki mitään pahaa siinä, että kirjoittaa paljon viestejä ei ole, jos viestit pysyvät edes lähimainkaan asiallisina.

Tämä sivusto on Kalastusaiheinen foorumi, eikä mikään hiekkalaatikko.
T11Mika
Vähälahjaiset
*

0
Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 10.01.10 - klo:14:49 »

Jatketaanpa tämä keskustelu loppuun täällä.

Mika
Trust me - I know what I'm doing
Tagit: Pilkintä  Pilkki  Kalasaalis 
Sivuja: [1]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  

Siirry: