Minusta punottu lentää parhaiten, kun voi käyttää ohuempaa siimaa menettämättä yhtään vetolujuudessa. Kyllä se punottu kuitu on minusta paras lentämäänkin.
Ne ohuet on sotkussa kahen heiton jälkeen. Kokeilin kerran 0.16 ja eipä siitä tullut mitään. Eli nyt on sitten kuiduissa rajusti ylimitoitettu vetolujuus, ens kesälle hankittu kestää 48 kg.

Mut ei se kyllä taida ihan niin hyvin lentää kuin tuo mono, onkos muilla kokemusta?