punottu ei kestäkkään kauheasti hankausta..

ite ostin 19€ rullan punottua siimaa, mutta tämä punottu oli täyttä P****a jätin mökillä ollessani tmän vavan mitä ensiksi käytin, jossa oli tää punottu siima (oli aluksi ihan hyvää), mutta jätin avoveneeseen vavan valmiiksi huomis päivää varten punottu siima oli aluksi keltaista ja kun se oli seissut yön yli siitä oli lähtenyt väri kun yöllä oli satanut+rullassa luki että kestää 11,20kg no seki oli täyttä P***** morri siimanikin kesti paremmin kuin tämä siima joka oli kastunut....

Ps:tätä siimaa oikein mainostettiinkin joskus telkkarista (taisi olla sufiksia) mutta vihreän värinen sufiks on toiminut loistavasti verrattuna tähän keltaiseen sufiksiin...