voi jumalauta mä en ala mihkää virastoo lähettelee joka kuukausi joka ikisen sintin tietoja.mitä vitun järkeä nuissa on?ketä kiinnostaa et kuinka monta kalaa minä olen saanut kuukaudessa verkosta VARMAAN minä alan laskea joka ikisen kiisken painoa mitä saan sieltä verkoista.haistakoot paska minä sanon
Niimpä

Kait ne pitää viedä johonkin Brysselin toimistoon suolineen päivineen jollekkin neitille tarkistettavaksi. Ei muuta kun hauetkin jätesäkkiin ja lento kohti Brysseliä. Onhan se hyvä kirjata ylös nämä harrastelijakalastelijoiden suursaaliit, nehän ne on jotka pyytävät tyhjäksi nämä meret! Voi Pe***leen EU ja SUOMI!
Meno alkaa olemaan justiin niinku Venäjällä, ihmisiä kytätään justiin kuin kaikki olisi varkaita ja roistoja! Jokainen tekemisesi on ilmoitettava viranomaisille!
Näyttää siltä, että koska tätä OIKEAA "ryöstökalastusta" ei saada loppumaan kiinnitetään huomio vapaa-ajan kalastajiin. Tätä on helppoa rajoittaa ja näin saadaan paperille hienoja lakipykäliä ja rajoituksia joita herrat sitten esittelevät toisilleen eri maiden välisissä kokouksissa!
"Meillä on semmosia ja tämmösiä pykäliä ja momentteja ja rajoituksia ja niitä ja näitä ja sitä ja tuota ja tätä, me ainakin on yritetään, miksi teillä ei oo???"Sitte uutisissa leuhkitaan kuinka meillä täällä Suomessa rajoitetaan kalastusta ja yritetään saada kalakannat elpymään! SAIRASTA!