Sivuja: 1 ... 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Päivät pitenee ja kelit lämpiää

(Luettu 166204 kertaa)
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #645 : 08.05.13 - klo:21:24 »

Tänään 4, 5kg ja alamittainen hauki. Huomenna taas yrittää. Perkeleen Smith ja jenkit.....

Kala kasvaa syödessä.
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #646 : 09.05.13 - klo:19:46 »

Kaksi parikiloista haukea ja kolmannen tyyliin samankokoisen karkuutus veneen vieressä sekä yks alamittainen reissun saaliina.
Kyl se varmaan pikkuhiljaa rupee kunnolla syömään kuhan kutuhommat on hoidettu... Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #647 : 11.05.13 - klo:07:33 »

Ny rillataan


* Finnish_Hockey_Handshake (1).gif (1697.01 kilotavua, 320x180 - tarkasteltu 310 kertaa.)

"Se mikä on hartsia vahvistaa."
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #648 : 12.05.13 - klo:11:17 »

Ilmaveivi leijoniin!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #649 : 16.05.13 - klo:15:03 »

Huomenna aamutreenit vielä la kisaa varten.
Uudet vapaputket targassa ja vanhat takilakaiteessa takana.  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Toivottavasti la ei kauheesti ukkosta ja sada vettä kun esterin perseestä...
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #650 : 16.05.13 - klo:20:27 »


Toivottavasti la ei kauheesti ukkosta ja sada vettä kun esterin perseestä...


Ei se haittaa, ei ukkonen vie meiltä virtoja veneestä että suomen ensimäinen erä vielä näkyy ja onhan meillä katto.
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #651 : 16.05.13 - klo:20:28 »

toivotaan näin Hymyilee
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #652 : 16.05.13 - klo:20:30 »

trickylle


* Valokuva-0029.jpg (1657.34 kilotavua, 1920x2560 - tarkasteltu 333 kertaa.)
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #653 : 16.05.13 - klo:20:31 »

pesua vaatii niin saa potkurinki taas valkoseks Hymyilee vanha mutta ikään nähden ok kunnossa ja pitäis toimia ja olla laakipeli. trimmi ja sähköstartti... kysy siltä heebolta et minkä hintasta konetta etsii? tästä sais edullisesti Hymyilee
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #654 : 16.05.13 - klo:21:22 »

Heh, sano sä mitä siitä haluat ni kerron sille.
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #655 : 16.05.13 - klo:21:29 »

laitoin nettiveneeseen myyntiin 850e eli melko edullinen! ainaki tullu heti kysymyksiä koneesta. halvin toimiva mikä myynnissä tosin 50 heppanen on 1000e
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #656 : 17.05.13 - klo:05:55 »

Kelpaako sulle 600 siitä??? voinko antaa sun numeron et se soittaa.
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #657 : 17.05.13 - klo:12:30 »

Kisatreenit meni kohtuu putkeen.  Cool
Mittasia haukia 4 ja sain kauden avaus kuhan 4,69kg.  Hymyilee leveästi
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #658 : 17.05.13 - klo:14:22 »

onnea komeasta kuhasta... ainoo et tuli päivää liian aikasin Surullinen
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #659 : 17.05.13 - klo:14:24 »

projekti matkalla kone päivitykseen makko muoville Hymyilee sit kun kone kiinni niin pääsee asentelemaan targaa + muuta tilpehööriä Hymyilee


* Valokuva-0037.jpg (2026.87 kilotavua, 1920x2560 - tarkasteltu 377 kertaa.)
Sivuja: 1 ... 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines