Sivuja: 1 ... 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Päivät pitenee ja kelit lämpiää

(Luettu 166203 kertaa)
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #660 : 17.05.13 - klo:18:17 »

Komee on vene!  Cool
Pitää livenä nähdä viel.
Toivottavasti hauki syö huomenna vähintään yhtähyvin kun tänäänkin.
Säätiedotuksetkin lupaa nättii ja suht tyyntä keliä!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Eilen lupaili vielä vettä ja ukkosta...  Järkyttynyt

Kala kasvaa syödessä.
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #661 : 20.05.13 - klo:04:53 »

Tervehdys, eilen tehi-cup avaus kisa Lahti ja sieltä 5 sija Virnistää kalaa tuli 12,7 kg haukee ja 3 kisa mitta ahventa! Mukava viikonloppu, Lohjanjärvi-cupista sija 8 lauantaina ja tuolta Lahdesta 5 sija, eli saatiin molempina päivinä leimattua opm cupin kortit ja pisteitä sinne keräntyneenä noin 115  Hymyilee leveästi no vielä pitäis saada 2 leimaa kerättyä, niin jännitys ja haaveilu  SM paikasta 2014 alkais toden teolla Iskee silmää Seuraava koitos Kullasmarina uistelu Padasjoki (tehi-cup) 9.6
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #662 : 20.05.13 - klo:08:25 »

Onneks olkoon hyvistä sijoituksista.  Hymyilee
Mekin päästiin pisteille haukiuistajassa sijalla 18.  Cool
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #663 : 26.05.13 - klo:08:42 »

Rangers kesälomille....
Tuli sitten Pinguille vastaa Boston.
Jännä sarja tulossa...  Cool Cool Cool
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #664 : 04.06.13 - klo:05:42 »

Tuukka Rask Virnistää Virnistää Virnistää
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #665 : 05.06.13 - klo:00:45 »

Kukas rangersfani siel huuteloo...?  Hymyilee leveästi
Odottele vaan kiltisti ensi kautta.  Cool
Vasta 2-0.
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #666 : 05.06.13 - klo:04:30 »

Heh, ei täällä huudella, vaan kehutaan suomalaista maalivahtia Virnistää Virnistää Virnistää
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #667 : 05.06.13 - klo:20:10 »

Kehua voi huutamallakin jos tarpeeksi hyvä.  Cool
Tänään Pingujen olis paree viedä jos haluaa vielä finaaliin... Muuten voi tulla vaikea taival nousta nolla kolmesta..  Surullinen
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #668 : 06.06.13 - klo:06:20 »

No nyt HUUDETAAN! On se Tuukka LOISTAVA Virnistää Virnistää Virnistää
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #669 : 06.06.13 - klo:07:10 »

Ohhoh, rask on loistava joo. huoompi homma et on vääräs tiimissä.

"Se mikä on hartsia vahvistaa."
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #670 : 06.06.13 - klo:14:35 »

Turha sen maran siel on mussuttaa kun Rangers ollu pelaamassa rantapalloa jo monta viikkoa.
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #671 : 06.06.13 - klo:14:39 »

Se on kyl kummaa kun nää änärin "tosifanit" kannattaa omaa jengii vaan sillon kun omalla porukalla menee hyvin mutta aina vittuilee muille vaikka toisten jengit pärjääkin paremmin....  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Kausi alkoi niin kuuluisat viimiset sanat oli "Ei mua nhl kiinnosta yhtään... Suomessa pelataan sitä kunnon kiekkoa..."
Kovin se nyt näköjään kiinnostaa. Hahahaha!!!  Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #672 : 06.06.13 - klo:15:22 »

kohta se on kaikilta ohi ja alkaa kesäloma Hymyilee jes nyt kone kiinni vene vihdoinki vesillä Hymyilee vähän sisään ajoa ja sit taas ylös et saa targan hitsailtua... kaveri sai kohtuu hintaan 25millistä rosteriputkee :/
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #673 : 06.06.13 - klo:16:34 »

No nyt se tosi fani o vetänyt aivan väärästä asiasta kilarit! Myönnän kyllä, että kehun Suomalaista maalivahti peliä, mikä on todella LOISTAVAA! Kyllä pitää myös kutinsa, etten seuraa tosi mielessä nhl pelejä, mutta kukaan Suomi mies ei voi olla kuulematta, että jos esim: Tuukka Rask on torjunut pelissä 57 kertaa, niin onhan se LOISTAVAA, vai mitä tosi fani? Taitaa miestä vaan harmittaa nyt vääristä syistä, mutta älä murehdi, onhan näitä pelikausia mahtumassa sinunkin elämään vielä monta;-) ja jännitettävää riittää myös kalastuksessa Virnistää Virnistää Virnistää
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #674 : 07.06.13 - klo:06:23 »

kohta se on kaikilta ohi ja alkaa kesäloma Hymyilee jes nyt kone kiinni vene vihdoinki vesillä Hymyilee vähän sisään ajoa ja sit taas ylös et saa targan hitsailtua... kaveri sai kohtuu hintaan 25millistä rosteriputkee :/
Kyllä, hieno homma. vietkö sen mökille sit?
Sivuja: 1 ... 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines