Tervehdys, eilen tehi-cup avaus kisa Lahti ja sieltä 5 sija

kalaa tuli 12,7 kg haukee ja 3 kisa mitta ahventa! Mukava viikonloppu, Lohjanjärvi-cupista sija 8 lauantaina ja tuolta Lahdesta 5 sija, eli saatiin molempina päivinä leimattua opm cupin kortit ja pisteitä sinne keräntyneenä noin 115

no vielä pitäis saada 2 leimaa kerättyä, niin jännitys ja haaveilu SM paikasta 2014 alkais toden teolla

Seuraava koitos Kullasmarina uistelu Padasjoki (tehi-cup) 9.6