Sivuja: 1 ... 43 44 45 46 [47] 48 49   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Päivät pitenee ja kelit lämpiää

(Luettu 166203 kertaa)
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #690 : 02.08.13 - klo:20:53 »

Hojo hojo tulevat lärvicupin voittajat Virnistää Virnistää Virnistää Aamulla lähtö Ikaalisiin ja osallistuminen Häme cup kultauistajaan ja sieltähän matka jatkuukin Iisalmeen SM-kisoihin Virnistää Virnistää Voipi olla aikas kosteat kekkerit Cool Cool Kireitä myös kesälomalaiselle Pusu
PFCompany
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #691 : 02.08.13 - klo:21:30 »

Hojo hojo tulevat lärvicupin voittajat Virnistää Virnistää Virnistää Aamulla lähtö Ikaalisiin ja osallistuminen Häme cup kultauistajaan ja sieltähän matka jatkuukin Iisalmeen SM-kisoihin Virnistää Virnistää Voipi olla aikas kosteat kekkerit Cool Cool Kireitä myös kesälomalaiselle Pusu

Mun pomo on Kyrösjärvelle menossa kans...Paavolan kans niinku yleensäkki.  Niitten edelle jos pääsee, niin voi olla jo melko korkealla.  Virnistää  Kun on Kallen kotivedetkin.......  Hymyilee

Kovat kalamiehet ei koskaan kuole - ne vaan haisee sille....
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #692 : 02.08.13 - klo:22:38 »

Hojo hojo tulevat lärvicupin voittajat Virnistää Virnistää Virnistää Aamulla lähtö Ikaalisiin ja osallistuminen Häme cup kultauistajaan ja sieltähän matka jatkuukin Iisalmeen SM-kisoihin Virnistää Virnistää Voipi olla aikas kosteat kekkerit Cool Cool Kireitä myös kesälomalaiselle Pusu

Ei muuta kun kireitä sinne kanssa. Olkaahan kiltisti Iskee silmää

"Se mikä on hartsia vahvistaa."
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #693 : 04.08.13 - klo:05:02 »

Kultauistajan sijoitus 10 ja osallistujia reilut 100 Virnistää Virnistää Virnistää saatiin kolme mitta kuhaa ja kolme mitta haukea Virnistää Kohta aamupalalle ja matka jatkuu................
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #694 : 04.08.13 - klo:09:20 »

Nonii, sehän meni hienosti sitten onnittelut!
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #695 : 06.08.13 - klo:22:16 »

Onnittelut täältäkin!!  Cool Cool Cool
Ekat kesälomapäivät puutaloissa ja pari seuraavaa terassin maalausta ja puukuorman hakua mökiltä...
To, pe ja la pääsee vihdoinkin kalaan ja su-ti kalamaja varattu.  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Kalastuksen täyteinen loppu/alkuviikko siis tulossa.  Cool Cool

Kala kasvaa syödessä.
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #696 : 07.08.13 - klo:06:56 »

Tervehdys Iisalmesta! Ekat treenit takana ja 10 mitta haukea kuha ja ahven, eli ok päivä Virnistää Virnistää Virnistää
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #697 : 09.08.13 - klo:07:37 »

No niin huonot olot lusittu ja keskiviikon treenamisen jälkeen 2 mitta kuhaa ja 3 haukea, eli ei oikeen löytynyt Itkee Eilen torstaina taasen ihan hieno saalis 9 mitta kuhaa ja 4 haukea  Virnistää Virnistää Virnistää toivottavasti myös tuleva kisa antaisi, ettei jälleen kävisi vanhanaikaisesti, eli yli kuntoon olemme treenanneetja kosteita voimajuomia nauttineet Virnistää
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #698 : 09.08.13 - klo:21:13 »

Kuulostaa hyvälle!!!  Cool Cool Cool Cool
Kireitä kisaan.
Me mennään su-ti kalaseuranmökille treenaa tulevia seuran kisoja varten!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Tänään onnistunut kalareissu takana.
Saaliina haukea 2kpl yli vitosta, 4kpl yli nelosta, pari kolmosta ja kakkosia joku viisi ja tumppeja hemmetisti...
Kolme yli 45cm kuhaa ja muutama alamitta sekä pari mitta appuraa.
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #699 : 11.08.13 - klo:04:32 »

Hojo, ei mennyt putkeen eka päivä Itkee 9510pistettä 3 mitta haukea 1kuha ja 1 ahven sillä 112 sija! Muuten seuran kisa on siirretty Karjalohjalle, eli treenatkaa siellä Virnistää Virnistää Virnistää
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #700 : 11.08.13 - klo:08:25 »

Joo, tuloksia hieman seurasin tossa, onneksi on vielä päivä aikaa parannella sijotusta!
Jaa että siirretty karjalohjalle?? Älä nyt paskaa puhu  Virnistää
Me mennää kalamajalle tiistaihin asti, Ois kyllä aihetta kävästä karjalohjallakin mutta tuskin me aivan kauheesti siellä aletaan lonnimaan pyydystämässä ahvenvitaa. Johan se viimekisassa tuli reenattua se paikka  Cool
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #701 : 12.08.13 - klo:20:44 »

Hojo, juu ei se sijoitus parantunut, mutta eka kertaa ja voin kyllä sanoa, että aivan loistavat kisat ja loistavat äijät siellä touhuumassa Virnistää Virnistää Virnistää Täytyy kyllä kiittää järjestäjiä ja koko uistelu porukkaa ketkä siellä pitkin viime viikkoa paineli menemään! Niin ja tosta P.................. Puhumisesta, käy kattomassa Tricky Lohjan järvicupin sivut, niin huomaat oikeen isolla mainoksen seuran omasta kisasta Virnistää särki on kala vaikka silläkin potun voimajuomaa häviääkin Virnistää Virnistää Virnistää
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #702 : 13.08.13 - klo:14:22 »

Joo, surkea homma että ne sinne on siirretty, varmaan karsii porukkaa se hoimma kyllä. Onko hajua miksi ne ei majalla ole?
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #703 : 13.08.13 - klo:19:20 »

Juu on, kalaseuran sivuilla lukee, että kalamaja vuokrattu toisille, eli yli puukkaus syynä Itkee me lähdetään Keuruulle kisaan, eli kaks venekuntaa ainakin pois Virnistää ja muitakin varmaan jää pois, mutta näille ei voi mitään ja kaikkihan me joskus teemme virheitä, eli annetaan hevosten surra, sillä niillä on suurempi pää murehtia niitä Virnistää Virnistää Virnistää
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #704 : 14.08.13 - klo:09:50 »

Jep.
Toivottavasti ihan näin kylminä ei säät pysy, tänään vaikuttaa aika viileelle.
Sivuja: 1 ... 43 44 45 46 [47] 48 49   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines