Sivuja: 1 ... 42 43 44 45 [46] 47 48 49   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Päivät pitenee ja kelit lämpiää

(Luettu 166205 kertaa)
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #675 : 07.06.13 - klo:16:41 »

tricky: juu ens viikolla olis tarkotus Hymyilee tänään lenkkiä parilla vavalla kaverin kans ja yks alamittanen kuha ei muuta:( saipa ainaki suitza ajoa
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #676 : 14.06.13 - klo:05:56 »

Tänään päsis värkkäiulemään silmät kavereille ja mahdolisesti levyjä kiinni.


* rsz_2013-06-14_064616.jpg (1400.21 kilotavua, 4128x2322 - tarkasteltu 352 kertaa.)

"Se mikä on hartsia vahvistaa."
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #677 : 14.06.13 - klo:09:04 »

Nättii nättii!!!  Cool Cool Cool

Kala kasvaa syödessä.
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #678 : 14.06.13 - klo:09:58 »

vielä nbätimpää ois kun tää hiton sade ja kosteus loppuis mutta minkäs teet, onneksi sisällä saapi lakattuva
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #679 : 04.07.13 - klo:11:38 »

Tänään iltavuoron jälkeen pikkusen kisatreenii taas. Viimeksi ei ollu kuha oikeen syönnillään mutta ihan lopussa sentään kohtuu nätti 6,71kg hauki kävi kiinni.
Toivottavasti tänä yönä parempi meno.  Cool
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #680 : 08.07.13 - klo:14:20 »

Kalanruokaa hieman tuleviin kisoihin


* rsz_20130708_151521.jpg (317.3 kilotavua, 2064x1161 - tarkasteltu 341 kertaa.)
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #681 : 11.07.13 - klo:08:46 »

yöuistelu takana ja alamittasia saaliina aikas monta. 3 kisamittaa + oma enkka kuha 3,44kg Hymyilee ja trickyn vaapulle taas mainetta Hymyilee leveästi
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #682 : 11.07.13 - klo:10:25 »

Mikäs sen parempaa, onnea... mei mennää pian kans järvelle ja antti ja jukka repiny 7Kg possu kuhan .  Cool
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #683 : 11.07.13 - klo:19:09 »

oho! hemmetti mikä possu Hymyilee
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #684 : 12.07.13 - klo:17:54 »

miltäs järvi näytti kalojen suhteen? kävin kans tänään koukkimassa perholla tossa mestoilla ja pari kirreä otin evääksi Hymyilee pirun pientä oli liikkeellä 720g ja 660g ja kolmas jatkaa viellä hetken matkaa ennen seuraavaa reissua... sillon sit ylös ja uuniin Hymyilee
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #685 : 13.07.13 - klo:11:16 »

Aika hiljasta siellä, oisko parikymmentä kalaa potti ja yhmeen kapalla varmaan viis haukea niistä. en tiedä mikä hemmetin taika siinä oli mutta tuntu olevan hauki syönnillä. kaikki kuitenkin jotain pikkurimpuloita suurimman hauenkin ollessa ehkä parin kilon luokilla. kokemusta tosin tuli eikä palellut.
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #686 : 28.07.13 - klo:14:53 »

Päiväkumpu-Uistelun 15 sija 47:stä venekunnasta.
3,09kg hauki ja kaksi appuraa yhteispainolla 515kg.
Yhteensä 4635pistettä.
Kisa meni kaikin puolin ihan hyvin.  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #687 : 28.07.13 - klo:14:54 »

Lohjanjärvi Cup:ssa jaetulla 13 sijalla.
Tavoitteena olis kivuta ainakin parhaaseen kymppiin... ; )
2 kisaa vielä jäljellä.
Parannettu roimasti taas viimevuodesta.  Näyttää kieltä
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #688 : 28.07.13 - klo:17:31 »

Eipäs aleta panemaan lisää tavotteita, eiköhän tuo riitä että pisteille loppukisoissa ja ens vuonna sitten uudet tavotteet jos se realistiselle vielä näyttää.  Cool
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #689 : 30.07.13 - klo:21:36 »

Ihan realistinen tavoite Iskee silmää Tänäänkin löytyi taas mittaa... Iskee silmää
Sivuja: 1 ... 42 43 44 45 [46] 47 48 49   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines