Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96427 kertaa)
Joolle
Vieras
« Vastaus #75 : 05.02.11 - klo:17:31 »

missäs kävitte?
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #76 : 05.02.11 - klo:19:01 »

missäs kävitte?
Tossa jämsänvedes. Kävitkö verkoilla?

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
Joolle
Vieras
« Vastaus #77 : 05.02.11 - klo:19:08 »

huomenna käyn
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #78 : 05.02.11 - klo:19:38 »

huomenna käyn

Ok. Kävittekö jet kopin kanssa pilkillä?
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #79 : 06.02.11 - klo:12:56 »

Tuliko mitään?  Hymyilee
JET Kop
Vieras
« Vastaus #80 : 06.02.11 - klo:17:21 »

Tuliko mitään?  Hymyilee
Ei tullu.. 10 tärppiä kyllä oli mutta ykskään ei tullu ylös. Ja käytiin kattoon jollen verkot niissä oli 4,8kg kuha  Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #81 : 06.02.11 - klo:17:24 »

Nyt on reissu heitetty.
Alkoi hieman ikävästi, kun hauki kiskas pystypilkin ja morrin samalla vedolla mukaansa. Sitten hiljasta... n.100g ahven (taas) nousi tolla pystärillä. Taas hiljasta... 600g hauki jäi kiinni ja sitä väsyttelin ja sain ylöskin. Vähän ajan päästä kävi vielä n.200g hauki kiinni, pääsi jatkamaan matkaa.

lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #82 : 06.02.11 - klo:17:25 »

Ei tullu.. 10 tärppiä kyllä oli mutta ykskään ei tullu ylös. Ja käytiin kattoon jollen verkot niissä oli 4,8kg kuha  Hymyilee
No herranjumala Näyttää kieltä Tuleeko kuvaa?
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #83 : 06.02.11 - klo:17:27 »

Ei tullu.. 10 tärppiä kyllä oli mutta ykskään ei tullu ylös. Ja käytiin kattoon jollen verkot niissä oli 4,8kg kuha  Hymyilee
Kuva? JEE!!!
Joolle
Vieras
« Vastaus #84 : 06.02.11 - klo:17:30 »

Kuva tulee parin päivän sisällä.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #85 : 06.02.11 - klo:17:31 »

Olis kiva saada tommone kuha vapavehkeillä. Kyllähän varmaan joku päivä saankin...
Joolle; eli ootto-onginnassa, kun nään että kala on koukulla, niin milloin annan vastaiskun? Siis kirbelin onginnassa. Muutkin voi vastata jos tietää!
Joolle
Vieras
« Vastaus #86 : 06.02.11 - klo:17:34 »

Olis kiva saada tommone kuha vapavehkeillä. Kyllähän varmaan joku päivä saankin...
Joolle; eli ootto-onginnassa, kun nään että kala on koukulla, niin milloin annan vastaiskun? Siis kirbelin onginnassa. Muutkin voi vastata jos tietää!
Kannattaa antaa sen kalan vetää sitä siimaa joku 5 metriä niin, että se koukku on niin suvällä ettei irtoa pienikään koukku.

e. ja ei sitä vastaiskua välttämättä tarvitse että se kala kyllä potkii niin paljon että jää kiinni hyvin.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #87 : 06.02.11 - klo:17:34 »

Kuva tulee parin päivän sisällä.
oliks muuta
Joolle
Vieras
« Vastaus #88 : 06.02.11 - klo:17:36 »

pari lahnaa ja kuore ei mitään isoja
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #89 : 06.02.11 - klo:17:37 »

kuin isoja lahnoja
Sivuja: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines