Sivuja: 1 ... 45 46 47 48 [49]   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Päivät pitenee ja kelit lämpiää

(Luettu 166331 kertaa)
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #720 : 15.02.14 - klo:11:39 »

Tuliko saalista?

Kala kasvaa syödessä.
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #721 : 17.04.14 - klo:13:59 »

terveppä terve! pitkästä aikaa... kohta alkais kausi millos vene vesille? vai onko jo? ite keskittyny kirjoloheen mutta alettava pikkuhiljaa hauki hommiin
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #722 : 23.04.14 - klo:12:11 »

Lauantaina vene kuosiin ja ennen vappua olis tarkoitus laskea.
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #723 : 23.04.14 - klo:16:44 »

ollu pirun nättiä ilmaa että harmittaa että ei ole venettä vesillä Surullinen pitäs kyllä laskee ainaki toinen ja toinen varmaan myyntiin... jos vaihtais taas venettä Hymyilee
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #724 : 24.04.14 - klo:11:29 »

Mitäs vittua...  Hymyilee leveästi
Kuman meinaat myydä? Ilmeisesti avovene jää vai...?
Joo kelit on kyl ollu kyl komeet!!! Cool Cool Cool
La yks keikka motonettiin ja tykötarpeita muutamalla kympillä ja vene kondikseen.  Hymyilee
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #725 : 27.03.15 - klo:23:37 »

Pitkästä aikaa täällä taas... Tiimihommat muuttunut mutta rakkaus kalastukseen ennallaan. Hymyilee
Kai sitä ens kuussa pääsee jo tiputtaa veneen vesille ja aloittaa uistelukauden... Iskee silmää
Sivuja: 1 ... 45 46 47 48 [49]   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines