Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96400 kertaa)
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #165 : 18.02.11 - klo:16:51 »

Olishan sekin mahdollista, että mennään virralle heittelemään... Oon siellä kesäsin joka päivä, kum mulla on vuosiluvat sinne. Mutta ehkä parempi mennä liekkilään, siellä on kirbeliä Hymyilee

Joolle
Vieras
« Vastaus #166 : 18.02.11 - klo:16:57 »

Aikaa ei ole päätetty sen enempää kun että joskus sen jälkeen kun on jäät sulanut Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #167 : 18.02.11 - klo:17:45 »

Aikaa ei ole päätetty sen enempää kun että joskus sen jälkeen kun on jäät sulanut Hymyilee
Jep. Maksut menee tasan. Kaikki maksaa omat luvat ja veneet menee puoliksi eli 3,50€ nenä. Eikö jos huhti-touko vaihteessa?

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
JET Kop
Vieras
« Vastaus #168 : 18.02.11 - klo:17:51 »

Jep. Maksut menee tasan. Kaikki maksaa omat luvat ja veneet menee puoliksi eli 3,50€ nenä. Eikö jos huhti-touko vaihteessa?
Joo ois ihan hyvä ajankohta Hymyilee
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #169 : 18.02.11 - klo:18:42 »

Dodih, loistavaa. Ketä on tulossa? Siis mennäänkö yhdellä vai kahdella veneellä.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #170 : 18.02.11 - klo:18:57 »

Dodih, loistavaa. Ketä on tulossa? Siis mennäänkö yhdellä vai kahdella veneellä.
Joolle, minä, Ahven 2kg ja sää lähossä. Ja kahdella veneellä varmaankin. Sopisko semmonen että Ahven ja Lahna toisessa veneessä ja Joolle ja mää toisessa? Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #171 : 18.02.11 - klo:19:02 »

Joolle, minä, Ahven 2kg ja sää lähossä. Ja kahdella veneellä varmaankin. Sopisko semmonen että Ahven ja Lahna toisessa veneessä ja Joolle ja mää toisessa? Hymyilee
Sopii ihan hyvin ainakin minulle. Voidaanha me vaihdellakkin välillä?
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #172 : 18.02.11 - klo:19:25 »

Juuh. Miten se soutuvuoro menee? Ettei toinen vaan souda, olis vähän ikävää.
JET Kop
Vieras
« Vastaus #173 : 18.02.11 - klo:19:27 »

Sovitte vaikka 30min soutuvuorot ja aina vaihatte Hymyilee
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #174 : 18.02.11 - klo:19:35 »

Sovitte vaikka 30min soutuvuorot ja aina vaihatte Hymyilee
Jep. Ja sitten voi jäädä johonkin heittelee. Onko bete lotot siel hyviä? Paljon on puhuttu , että ne sopii hyvin kirreille.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #175 : 18.02.11 - klo:19:59 »

Joo on varsinkin pienemmät koot. Vetoon kannattaa hommata TeamEsko vaappu. Tai joku muu pikku vaappu. Ootko kuullut semmosesta kun Seniori- vaappu tai Kirjopapana? Molemmat kelpaisi myös siialle, jota on lammelle istutettu. Hieno saalis sekin...
Joolle
Vieras
« Vastaus #176 : 18.02.11 - klo:20:40 »

Mää voin tehdä sinne jotain 3-4cm vaappuja hyvissä väreissä.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #177 : 18.02.11 - klo:20:44 »

Mää voin tehdä sinne jotain 3-4cm vaappuja hyvissä väreissä.
Joo. Tuollaiset pikku vaaput on hyviä. Joolle jos viitsit tuoda perhoja jos jaksais sitäkin viskoa siinä samassa. Pysähytään lahna jossain vaiheessa niin voit viskoa uistinta niin viskon perhoa siinä samalla.  Hymyilee leveästi Käykö sulle. Otetaanko siellä suurin kala kilpailu?
Voittaja saa jotain. Vaikka joollen jonkun niistä 3-4 cm uistimista? Käykö?
Joolle
Vieras
« Vastaus #178 : 18.02.11 - klo:20:45 »

Joo teen niiitä vaikka vähän reilummin niin sitten riittää.
Joolle
Vieras
« Vastaus #179 : 18.02.11 - klo:20:50 »

Tämä väri toiminut parhaiten:



Sivuja: 1 ... 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines