Mää voin tehdä sinne jotain 3-4cm vaappuja hyvissä väreissä.
Joo. Tuollaiset pikku vaaput on hyviä. Joolle jos viitsit tuoda perhoja jos jaksais sitäkin viskoa siinä samassa. Pysähytään lahna jossain vaiheessa niin voit viskoa uistinta niin viskon perhoa siinä samalla.

Käykö sulle. Otetaanko siellä suurin kala kilpailu?
Voittaja saa jotain. Vaikka joollen jonkun niistä 3-4 cm uistimista? Käykö?