Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 16   Siirry alas   
  Tulostusversio  

KSK:n Kausi 2011

(Luettu 96436 kertaa)
Joolle
Vieras
« Vastaus #90 : 06.02.11 - klo:17:39 »

Puolkilosia, eli aika perus.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #91 : 06.02.11 - klo:17:40 »

Puolkilosia, eli aika perus.
Ok. Mutta kivaa että kymppi meni rikki.

Keski-Suomen Kalastajat 2011!
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #92 : 06.02.11 - klo:17:41 »

Perhana, kun ei meikäläisen kalat riitä noita verkkokaloja haastamaan (koossa)

Joolle
Vieras
« Vastaus #93 : 06.02.11 - klo:17:46 »

Mutta kesällä saatte varmasti isomman hauen ja lahnan ainakin.
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #94 : 06.02.11 - klo:17:49 »

Tossa tuo:
http://www.kalasaalis.com/KalAkke/kalat/Hauki/11880/
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #95 : 06.02.11 - klo:17:50 »

Perhana, kun ei meikäläisen kalat riitä noita verkkokaloja haastamaan (koossa)
Jep. Seuraavassa kisas ei verkkoja Iskee silmää
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #96 : 06.02.11 - klo:17:52 »

kova ilme
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #97 : 06.02.11 - klo:17:53 »

kova ilme
Hymyilee leveästi Oli naama hiukka jäässä jo tossa vaiheessa:) Mutta nythän tiiät miltä näytän...
Joolle
Vieras
« Vastaus #98 : 06.02.11 - klo:17:57 »

Jep. Seuraavassa kisas ei verkkoja Iskee silmää
yhyhyy Virnistää
lahna95
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #99 : 06.02.11 - klo:17:59 »

yhyhyy Virnistää
Jolle on tommone verkkomies. Kukas teistä harrastaa perhoilua?? Mää en, mutta ei se mitään.

Ja Joolle; miten paljon laitat tahnaa koukkuun? Ja minkäväristä tahnaa.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #100 : 06.02.11 - klo:18:00 »

Hymyilee leveästi Oli naama hiukka jäässä jo tossa vaiheessa:) Mutta nythän tiiät miltä näytän...
jep
Joolle muutes pelaatko parissa mä harrasta perhoilua
Joolle
Vieras
« Vastaus #101 : 06.02.11 - klo:18:03 »

Pelaan parissa, harrastan perhokalastusta ja laitan tahnaa niin että koukku menee hyvin piiloon.


e. ja tahna on oranssia.
Ahven 2 kg
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #102 : 06.02.11 - klo:18:09 »

Pelaan parissa, harrastan perhokalastusta ja laitan tahnaa niin että koukku menee hyvin piiloon.


e. ja tahna on oranssia.
parin junnut oli tääl pelaa. 99 siis
Joolle
Vieras
« Vastaus #103 : 06.02.11 - klo:18:10 »

ok
JET Kop
Vieras
« Vastaus #104 : 06.02.11 - klo:19:35 »

Joo määkin pelaan tossa parissa siis 98 samassa kun joolle...
Sivuja: 1 ... 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ... 16   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines