Sivuja: 1 ... 44 45 46 47 [48] 49   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Päivät pitenee ja kelit lämpiää

(Luettu 166206 kertaa)
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #705 : 18.08.13 - klo:19:51 »

Mikäs keisarilla oli, kun ei seurankisaan osallistunutkaan? Pidin teitä selvänä ennakkosuosikkina, kun yö kaudet niitä hehkutitte   Virnistää no ei se munat pataan pulloautomaattia varmaan haitannut?
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #706 : 23.08.13 - klo:09:35 »

Hojo, juu ei se sijoitus parantunut, mutta eka kertaa ja voin kyllä sanoa, että aivan loistavat kisat ja loistavat äijät siellä touhuumassa Virnistää Virnistää Virnistää Täytyy kyllä kiittää järjestäjiä ja koko uistelu porukkaa ketkä siellä pitkin viime viikkoa paineli menemään! Niin ja tosta P.................. Puhumisesta, käy kattomassa Tricky Lohjan järvicupin sivut, niin huomaat oikeen isolla mainoksen seuran omasta kisasta Virnistää särki on kala vaikka silläkin potun voimajuomaa häviääkin Virnistää Virnistää Virnistää
Joo ihanaa voimajuomaa mulle!!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Cool Cool Cool

Kala kasvaa syödessä.
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #707 : 23.08.13 - klo:09:39 »

Kesäloma päällä ja olin Porvoossa veneilee/kalastaa. Kiinnostus laski helvetisti kun mulkut siirsi kisan karjalalohjalle ja sää oli ihan perseestä eikä ollu päässy kalaan kun pariksi tunniksi tuol merellä. Ens viikon la sitten seuraava Cup-Kisa.
Tänään viikonlopuksi Hirvensalmelle mökille ja heittokamat mukaan.  Cool
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #708 : 23.08.13 - klo:13:12 »

Heh, ei me mitään mulkkuja sentään olla, vaikka rumia ollaankin Virnistää Keisarikin voi tulla hallitukseen ensikaudeksi tekemään näitä päätöksiä, niin ollaan samassa veneessä silloin Virnistää Valmiiseen pöytäänhän on aina kiva tulla, vai kuinka? No kattotaan osallistutaanko me enään kahteen vikaan kisaan, kun toi motivaatio tohon lärvi cuppiin on mennyt totaalisesti! Kireitä vaan mökkireisulle, me lähdetään aamulla Virroille Häme cppiin:-)
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #709 : 25.08.13 - klo:09:14 »

Hojo, eilen Arska uistelussa ja sija 17 eli ihan ok  Virnistää Virnistää Virnistää Häme cupissa ollaan kokonaistuloksissa 12 tällähetkellä Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #710 : 26.08.13 - klo:18:49 »

Hyvä hyvä!!  Cool Cool Cool
Onneksi olkoon hyvästä menestyksestä!  Hymyilee leveästi
Hirvensalmelta tuli kokemusta ja krapula.. Hahahaha.  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi
Tänään ja huomenna puretaan keittiöö kun ens viikolla tulee uudet keittiökaapit, koneet ja muut härpäkkeet...  Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #711 : 29.08.13 - klo:20:40 »

Heh, nyt varmistui, osallistumme lärvi-cup kisaan lauantaina ja todella vedämme jälleen lärvit Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Olettekos kerenneet mutalätäkössä käymään katsomassa paikkoja ja onkos tullut?
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #712 : 30.08.13 - klo:06:25 »

Ollaan hieman käyty, suht kuivalle vaikuttaa. Kohta uusi kokeilu eri metkuilla.

"Se mikä on hartsia vahvistaa."
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #713 : 02.09.13 - klo:19:07 »

Lähtekää tappajahaukeen tulevana viikonloppuna? Voin lainata traileria, jos ei oma ole kunnossa Virnistää Virnistää Virnistää
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #714 : 05.09.13 - klo:09:38 »

Keittiöremppaa pitäis tehdä.. Tänään tuli uudet kamat kaikki puut paitsi kivitaso ja kodin koneet. VIikonloppuna seinien ja lattian tasoitusta luvassa...  Itkee Itkee Itkee
Ens viikolla tulee sähkömies vetää sähköt ja sen jälkeen lattia paikoilleen ja yks seinä pitää maalaa. Sitten viikonloppuna tai sitä seuraavana viikonloppuna appiukon ja vaimon kanssa keittiön asennus. Sitten helpottaa taas. Pitää tossa syysuistelusta vetää kovin kalaa jos mielii Urkurin voittaa...  Hymyilee
Tricky
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #715 : 05.09.13 - klo:16:15 »

Ei ole mullekkaan paras hetki mennä valitettavasti.
Urkuri
**

0
Poissa


Profiili
« Vastaus #716 : 11.10.13 - klo:06:05 »

Morjesta, kirjotellaan tännekkin, kun ei äijistä mitään kuule Vihainen Ensiksi kiitos voimajuomista, joka auttoi tämän lärvi-cup kisat läpi, eli muuta panosta kun ei ollut enään! Antille onnittelut jälleen loistavasta kisasta ja cup 10 on loistava sijoitus Virnistää Virnistää Virnistää Huonoa tuuria oli, kun kone/karttaplotteri ynm: tavaraa pöllittiin hallimme pihalta yhden toisen vetouistelijan veneestä lähti myös kone + eletroniikkaa Surullinen Surullinen Surullinen Onnex pääsee kuukauden päästä leputtelee hermoja Brasiliaan Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Ensivuonna kierretään varmaan yhtä paljon, kun tänä vuonna, eli 18 kisaa  Hymyilee ei tartte olla viikonloppuisin vaimon riesana Pusu Pusu Pusu oli näistä reissuistakin hyötyä, sillä opm- cupista sm paikka ja Häme cupista varapaikka, no katotaan nyt kuitenkin tuloksien varmistumista.... Eipä muuta, kun loistavaa syksyn jatkoa ja pimeitä talvi öitä Cool Cool Cool
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #717 : 19.10.13 - klo:14:05 »

Tänään reilu 30kpl haukia kävi veneessä ja suurin 4, 8kg. Tuulee kovin ja on kylmä.
Re-Fill
Aluevalvoja
***

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #718 : 10.02.14 - klo:19:25 »

Mitäs Herra Maralle kuuluu??? Onko uistimia myynnissä??  Cool Cool Cool
Kohta se kalastuskausi taas alkaa!!!  Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee leveästi Hymyilee
bissezz
***

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #719 : 14.02.14 - klo:14:32 »

pilkkikausi viellä kesken Hymyilee ja keväällä jäiden lähdettyä keskittyy taas uistelu/heitto hommiin... huomen taas kirrepilkille kokeilemaan jos joku kirbeli olisi otilla Hymyilee
Sivuja: 1 ... 44 45 46 47 [48] 49   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines