Morjesta, kirjotellaan tännekkin, kun ei äijistä mitään kuule

Ensiksi kiitos voimajuomista, joka auttoi tämän lärvi-cup kisat läpi, eli muuta panosta kun ei ollut enään! Antille onnittelut jälleen loistavasta kisasta ja cup 10 on loistava sijoitus

Huonoa tuuria oli, kun kone/karttaplotteri ynm: tavaraa pöllittiin hallimme pihalta yhden toisen vetouistelijan veneestä lähti myös kone + eletroniikkaa

Onnex pääsee kuukauden päästä leputtelee hermoja Brasiliaan

Ensivuonna kierretään varmaan yhtä paljon, kun tänä vuonna, eli 18 kisaa

ei tartte olla viikonloppuisin vaimon riesana

oli näistä reissuistakin hyötyä, sillä opm- cupista sm paikka ja Häme cupista varapaikka, no katotaan nyt kuitenkin tuloksien varmistumista.... Eipä muuta, kun loistavaa syksyn jatkoa ja pimeitä talvi öitä
