Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 11   Siirry alas   
  Tulostusversio  

Yleiset valitukset

(Luettu 70552 kertaa)
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #60 : 12.04.12 - klo:17:07 »

Itsellänikin oli tuollainen ongelma joskus. Se kai oli vaan joku haittaohjelma koneella.

Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #61 : 12.04.12 - klo:17:27 »

Miksi katsoessani kirjoituksia joissakin lauseissa on punaisella esim.sai,voi.Kun sanaa klikkaa näytölle tulee teksti:Sinulla on mahdollisuus voittaa 500€ rahaa,iphone4s tai ipad.Eikö se kannattaisi ylläpitäjien poistaa?Ties mikä viirus  Vihainen

Screenshottikin voisi havainnollistaa vähän asiaa. Ainakaan itse en ole törmännyt tälläiseen koskaan.

Dafag did I just said...
poka
SP-Team
*

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #62 : 13.04.12 - klo:06:29 »

Miksi katsoessani kirjoituksia joissakin lauseissa on punaisella esim.sai,voi.Kun sanaa klikkaa näytölle tulee teksti:Sinulla on mahdollisuus voittaa 500€ rahaa,iphone4s tai ipad.Eikö se kannattaisi ylläpitäjien poistaa?Ties mikä viirus  Vihainen

Vähän vaikuttaisi, että koneellasi on jokin haittaohjelma. Kannattaa ajella joku haittaohjelmien poistotyökalu läpi ja kokeilla uudelleen.

Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #63 : 13.04.12 - klo:13:23 »

Tai kokeile näin Työkalut --> Lisäosien hallinta --> Työkalurivit ja laajennukset (oli ainaki mulla valmiina) ja poistaa outoja ohjelmia käytöstä.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #64 : 16.04.12 - klo:11:35 »

Ks.comin etusivulla: Tarina omasta kalareissusta voi viedä sinut ja kaverisi Venäjälle kalaan. Honkkari järjestää tarinankirjotuskilpailun, jonka pääpalkintona on kahden hengen lohen kalastusmatka

Honkkarin kilpailusivulla: Mukanasi on kokenut suomalainen...Palkintomatkalle lähtijän tulee olla vähintään 18-vuotias...Palkintomatkalla pääset halutessasi mukaan myös Arktiset Vedet -tv-ohjelmaan   

 Huh      Eli reissu ei ole kahdelle, vaan se on yhdelle? Vai hä?  Järkyttynyt

viikon kalastusmatka kahdelle loistavalle lohijoelle, Titovkaan ja Kolaan, Luoteis-Venäjälle. Ei siis kahdelle hengelle vaan kahdelle eri joelle? Tä?
TuMi
Vieras
« Vastaus #65 : 16.04.12 - klo:11:56 »

Ks.comin etusivulla: Tarina omasta kalareissusta voi viedä sinut ja kaverisi Venäjälle kalaan. Honkkari järjestää tarinankirjotuskilpailun, jonka pääpalkintona on kahden hengen lohen kalastusmatka

Honkkarin kilpailusivulla: Mukanasi on kokenut suomalainen...Palkintomatkalle lähtijän tulee olla vähintään 18-vuotias...Palkintomatkalla pääset halutessasi mukaan myös Arktiset Vedet -tv-ohjelmaan   

 Huh      Eli reissu ei ole kahdelle, vaan se on yhdelle? Vai hä?  Järkyttynyt

viikon kalastusmatka kahdelle loistavalle lohijoelle, Titovkaan ja Kolaan, Luoteis-Venäjälle. Ei siis kahdelle hengelle vaan kahdelle eri joelle? Tä?

Erittäin hyvä, kun huomasit! Kyseessä oli allekirjottaneen moka. Eli voitto on tosiaan kahdelle lohijoelle, ei kahdelle henkilölle.. Hymyilee Nyt korjattu oikeaksi. Voisin laittaa tuosta nipun kalasaalis.com hihamerkkejä tulemaan, saan tosin lähetettyä ne vasta tuonnempana, mutta laita yv:llä postiosoitteesi.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #66 : 16.04.12 - klo:12:02 »

Hyvä kun tuli korjatuksi! Ja kyllähän mulle ne hihamerkit kelpaa Hymyilee eipä niillä niin kiirettä ole, joten ei haittaa jos vähän kestää. Laittelen sen osoitteen tulemaan.
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #67 : 21.04.12 - klo:16:56 »

Etusivulla lukee että jo 14000 rekisteröitynyttä. Sen voisi kyllä päivittää että 15000 rekisteröitynyttä Hymyilee leveästi
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #68 : 25.04.12 - klo:09:14 »

Jahas, varmuuskopio on palautettu. Ilmankos onkin tullut näin paljon uusia viestejä. Eiliset viestit kadonneet muuten jonnekkin?
JuhannusKala
****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #69 : 25.04.12 - klo:13:55 »

Jahas, varmuuskopio on palautettu. Ilmankos onkin tullut näin paljon uusia viestejä. Eiliset viestit kadonneet muuten jonnekkin?
Just katoin samaa, että ei kyllä kaikki viestit nyt näy uusissa, mutta Foorumiltahan ne saa kaivettua.

E: Tässäpä löytyikin selitys.
Barra
*****

0
Poissa



Profiili
« Vastaus #70 : 25.04.12 - klo:14:24 »

Just katoin samaa, että ei kyllä kaikki viestit nyt näy uusissa, mutta Foorumiltahan ne saa kaivettua.

E: Tässäpä löytyikin selitys.

Huomattu jo, jotenkin kerkesin tuon viestini vain tuottaa ennen selitystä.
Eris
Vieras
« Vastaus #71 : 25.04.12 - klo:14:48 »

Eipä tuo katkos mitään, mutta kun YV:t häviää... Juurikin ennen tuota katkosta vajaa kymmenisen YV:tä oli tullut ja nyt niitä ei enää ole  Vihainen

fisustaja92
*****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #72 : 25.04.12 - klo:14:56 »

Eipä tuo katkos mitään, mutta kun YV:t häviää... Juurikin ennen tuota katkosta vajaa kymmenisen YV:tä oli tullut ja nyt niitä ei enää ole  Vihainen



Taisi olla bisnesjuttuja. Ehkä olet tajunnut mutta kysynpä silti; Oliko sähköposti muistutus "päällä"? Niistähän sitten näkisi mahdollisten päällekkäis-ostojen kellonajat, tunnukset ym...

Laitoksesta karannut rantahörhö.
Eris
Vieras
« Vastaus #73 : 25.04.12 - klo:14:59 »

Taisi olla bisnesjuttuja. Ehkä olet tajunnut mutta kysynpä silti; Oliko sähköposti muistutus "päällä"? Niistähän sitten näkisi mahdollisten päällekkäis-ostojen kellonajat, tunnukset ym...

Oli s-posti muistutus päällä, mutta kun ehtisin ne jo poistamaan ennen kuin huomasin että täällä on käyttökatkos.  Hymyilee leveästi Mutta kyllä ne nyt on jo saatu hyvälle mallille...
laitela
****

0
Poissa



Profiili WWW
« Vastaus #74 : 26.04.12 - klo:16:23 »

Muilla tämmöstä bugia? Itsellä tuo kyllä jotenki aina itestään korjautuu eli nuo valinnat siirtyy oikealle paikalle, mutta aika jännä Hymyilee leveästi

 



* ScreenShot.jpg (266.03 kilotavua, 1920x1080 - tarkasteltu 467 kertaa.)
Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 ... 11   Siirry ylös  
  Tulostusversio  
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines